سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
حدود ده روز پیش با علائم تب استفراغ و شکم درد دخترمو بردم دکتر که خوب تشخیص دادن که گلوش عفونت داره و سرم آمپول و شربت آزیترومایسین200تجویز کردن
داروهاشو استفاده کردم و خوب شد اما بعد گذشت چن روز دوباره از دیشب تب و شکم درد داره که تبش رو با بروفن یا استامینوفن کنترل میکنم، بردمش بیمارستان و شرح حال دادم آزمایش خون ادرار و مدفوع نوشتن ک جواب مدفوع گفتن 4آذر میاد
اما از بقیه آزمایشا گفتن التهاب شدید داره خونش و این منو خیلی نگران کرده ممنون میشم شما یه نگاه بندازین و بهم بگین مشکل چیه تو اینترنت چیزا جالبی ننوشته خیلی نگرانم
دکتر اینجا دوباره سرم آمپول و آزیترو دادن تا شنبه که ببرمش یه شهر دیگه ممنون میشم راهنماییم کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



265
1402/09/03





