سلام خانم دکتر دوتا سوال داشتم،دخترم چهارماه و بیست و هشت روزه است ،جای واکسن چهارماهگیش هنوز سفته ،البته بد تزریق شده بود اوایل کبود و قرمز بود بعد به مرور کمرنگ شد ولی هنوز سفته،سوال دومم راجع به سینه ی چپش هست یه برجستگی زیر سینه هست ،به نظرتون مشکلی داره؟چون قبلا دست نزده بودم نمیدونم تازه است یا از اول بوده ولی متورم و قرمز نیست حالت عادی داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



303
1402/09/02


