ی روزایی سیری ناپذیر میشه ادم
ستاره تو پارسال باردار نبودی؟
منم پارسال که باردار شدم همین عکس پروفایلم بود😍😍
نگران بودم کلا دستمو میزارم رو شکمم که تپش قلبشو حس کنم
عزیزم اون چیزی که حس میکنی نبض شریانی خودته نه صدای قلب نی نی😍😍
ببین عزیزم ۹ماه بارداری شاخ هم در اوردی کاملا طبیعیه اصلا هرروزش با روز دیگه فرق میکنه با تمام سختی هاش لذتش رو ببر
شل کن از بارداریت لذت ببر
منکه تا شش ماهگی زیر سرم بودم
منم مثل تو یه روز همش گشنمه یه روز اشتها ندارم یک روز تکرر ادرار دارم یه روز چهار بارم دستشویی نمیرم همش میگم نکنه اتفاقی افتاده
اما همه میگن اینا طبیعی فقط به خودمون الکی استرس میدیم
سلام نازنینم
بله کاملا طبیعی است نوسانات علامت های جسمانی در دوران بارداری امری طبیعی و قابل انتظار است ❤️