سلام.من نه هفته و چهار روز هستم.
از اول بارداری خداروشکر نه ویاری داشتم نه حالت تهوعی.
فقط مثل قبل که غذا می خوردم،نیستم.
می نشینم سرسفره زود سیر میشم.
طبیعی هست؟
و اینکه چکار کنم اشتهام زیاد بشه؟
درسته که الآن جنین از ذخایر مادر استفاده می کنه ولی اگه بعدها هم همین طور پیش بره،خوب نیست.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



580
1400/01/13


