سلام دکتر و دوستان اومایی
امروز از صبح حرکات بچه کم بود ، حتی بعد از غذا ، رفتم ان اس تی دادم . با خوردن شیرینی جات حرکات بچه اوکی شد ولی دستگاه ۳ تا انقباض به فاصله تقریبا ۱۱ دقیقه نشون داد. من خودم چیزی حس نکردم ولی دستگاه نشون داد . گاهی حس میکنم شکمم سفت میشه ولی اون لحظه هایی که دستگاه انقباض ثبت کرده من چیزی حس نکردم . با تزریق امپول ریه ام پزشکم موافقت نکرد . گفتن حرکات بچه رو کمتر میکنه و به لحاظ روانی بیشتر اذیت میشی . به نظرتون باید چیکار کنم که روند زایمان به تاخیر بیوفته ؟ چون امپول ریه نزدم ، نگرانم که نارس باشه و بره تو دستگاه
پرسش (1402/09/02):
انقباض در هفته ۳۵
486
33
1402/09/02
سوال کننده
1
1402/09/02
fateme goli
استراحت داشته باش عزیزم اگه شیاف نیازه به دکترت بگو تجویز کنه منبخاطر انقباظ قرص ایزوپرین میخورم این قرصم با دکترت مشورت کن ببینتجویز میکنه یا نه انشالله که به موقع زایمان میکنی
1
1402/09/02
زینب نصرتی
سلام نگران نباش،این انقباض ها طبیعیه میگن ماه درد، انقباضی که حس نکردین جزو درد زایمان نیست فقط فعالیتتون رو کمتر کنین تو این هفته ها پارگی کیسه آب پیش نیاد. از طرفی هم ریه ها تقریبا رسیده نگران نباشید.
چشم بهم بزنی دو هفته دیگه هم میگذره به موقع بدنیا میاد.
چشم بهم بزنی دو هفته دیگه هم میگذره به موقع بدنیا میاد.
1
1402/09/02
زینب نصرتی
دوش گرفتن رو مدتش رو کم کنین مواد غذایی قاعده آور نخورید، فعالیت سنگین و از پله خیلی بالا پایین نرید، رابطه نداشته باشید، ان شاالله که خطری نیست
0
1402/09/02
سوال کننده
دکترم هیچ دارویی تجویز نکرد فقط گفت دو روز بستری شو ازت مدام ان اس تی بگیریم ، ازشون پرسیدم میخواید داروی خاصی بهم بدید مثل امپول ریه ؟ گفتن نه صلاح نمیدونم به همون دلیل کم شدت حرکات جنین 🤦♀️ منم با رضایت خودم ترخیص شدم .
0
1402/09/02
سوال کننده
امیدوارم همینطور که شما میگید زود بگذره 🙏
1
1402/09/02
پریا ❤❤❤
عزیزم منم انقباض دارم
البته من حسش میکنم
یعنی شکمم سفت میشه
دکترم که رفتم حین معاینه متوجه سفتی شکمم شد
ولی اونم بهم امپول ریه نداد
گفت باید بیمارستان بستری شی
که منم فعلا اقدامی نکردم برای بستری شدن
شنبه باز میرم جای دیگه دکتر
ببینم بهم امپول ریه میده یانه
البته من حسش میکنم
یعنی شکمم سفت میشه
دکترم که رفتم حین معاینه متوجه سفتی شکمم شد
ولی اونم بهم امپول ریه نداد
گفت باید بیمارستان بستری شی
که منم فعلا اقدامی نکردم برای بستری شدن
شنبه باز میرم جای دیگه دکتر
ببینم بهم امپول ریه میده یانه
1
1402/09/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
به متخصص زنان دیگری مراجعه کنید اگر موافقت داشتند بتامتازون تزریق گردد یا فعلا پروژسترون داده شود اگرچه وقتی انقباضات زایمانی آغاز گردد دارو نمیتواند روند را خیلی به تاخیر بیندازد
به متخصص زنان دیگری مراجعه کنید اگر موافقت داشتند بتامتازون تزریق گردد یا فعلا پروژسترون داده شود اگرچه وقتی انقباضات زایمانی آغاز گردد دارو نمیتواند روند را خیلی به تاخیر بیندازد
1
1402/09/02
mina ashrafi
عزیزم بهتربود تحت نظر بمونی.این هفته های اخر واقعا مهمه .دیگه تمومه سختیاشو تحمل کن و مراقبتهاشو انجام بده.ماها ازچیزی سردرنمیاریم گاهی وقتا.
0
1402/09/02
سوال کننده
من مشکل رو مرز بودن آب دور جنین ام دارم ، سه تا سرم دادن بهم تا شنبه میزنم میرم سونو ببینم شرایط اب دورش چجوریه . یه ان اس تی ام دوباره میدم اگر باز انقباض داشتم و اب دورش تغییری نکرده بود احتمالا همون بستری رو میرم
1
1402/09/02
سوال کننده
چشم دکتر شنبه با یه پزشک دیگه ام صحبت میکنم
0
1402/09/02
سوال کننده
درست میگید ولی قرار بود تو بستری فقط بهم سرم وصل کنن و ان اس تی بگیرن . گفتن امپول ریه یا چیزی که جلوی روند زایمان رو بگیره نمیدیم . واسه همین رضایت ندادم به بستری .
0
1402/09/02
سوال کننده
تو خونه دارم استراحت میکنم و سرم میزنم .
0
1402/09/03
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ❤️
0
1402/09/07
پریا ❤❤❤
سلام عزیزم خوبین
0
1402/09/07
پریا ❤❤❤
میگم اب دور بچه ی شما چنده؟
0
1402/09/07
پریا ❤❤❤
منم بچه ام اب دورش خیلی کم شده ۸
ولی دکترمهیچ سرم و امپولی بهم نداد خیلی استرس دارم
ولی دکترمهیچ سرم و امپولی بهم نداد خیلی استرس دارم
0
1402/09/07
سوال کننده
سلام عزیزم اخرین بار که سنو دادم ۱۰ بود
0
1402/09/07
سوال کننده
حالا فردا دوباره یه سونو دیگه میدم
0
1402/09/07
سوال کننده
به منم امپول ریه نداد ، پیش سه تا دکتر رفتم هیچ کدوم راضی نشدن امپول ریه بدن . ولی
0
1402/09/07
سوال کننده
سرم دادن یه روز در میون میزنم . باید سونو برم بیینم تاثیری داشته اصلا یا نه
0
1402/09/07
سوال کننده
حالا که سرم ندارین ، مایعات خیلی زیاد بخورید . هر نیم ساعت یه لیوان آب یا آبمیوه بخورید
0
1402/09/07
سوال کننده
ان اس تی ام هفته ای دو بار میدم . فعلا دیگه انقباضی نداشتم .
0
1402/09/07
پریا ❤❤❤
ممنون که جواب دادی عزیزم
انشاالله که هردومون بسلامتی بارمونزمین بذاریم..
دقیقا منم چندتا دکتر رفتم هیچکدوم هیچی ندادن
حتی سرمم ندادن
خیلی استرس دارم
انشاالله که هردومون بسلامتی بارمونزمین بذاریم..
دقیقا منم چندتا دکتر رفتم هیچکدوم هیچی ندادن
حتی سرمم ندادن
خیلی استرس دارم
0
1402/09/07
سوال کننده
ایشالا عزیزم
واقعا روزای پر استرسیه واسمون
واقعا روزای پر استرسیه واسمون
0
1402/09/07
پریا ❤❤❤
سرم چی میزنی عزیزم ؟
0
1402/09/07
پریا ❤❤❤
انشاالله❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




