سلام خانم دکتر من جمعه هفته پیش با سوزش سر دل معده درد و استفراغ شدید بستری شدم یک شب ازمایشات و فشار و قند خونم خوب بود و پنتوپرازول و انداسترون گرفتم و تا فردا بعد از ظهر خوب شدم علائم دیگ نداشتم ازمایشاتم خوب بود.دکترم منو مرخص کرد اما ازمایش دفع پروتئین ۲۴ساعته رو گفتن برو خونه بده جوابش الان اومده و حجم ادرار ۸۰۰و دفع پروتئین هم ۱۸۴هست کراتین هم نرمال بود. الان ب نظرتون خطرناکه؟ این ک میگن زیر ۳۰۰نرماله در بارداری درسته؟
الان هیچ علائم دیگه ای ندارم. فشارمم خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



610
1402/09/02





