Ooma
پرسش (1402/09/01):

سلام مامانایی که بچه هاتون اارژی ب پروتین گاوی دارن بیابد

سلام شما چیا نمیخوربد من ب پسرم از اون‌روزی که شیرخشک اچ‌ا میدم صورتش اگزما زده نمیدونم چی کار کنم بعد خودم لبنایت و تخم مرغ و سویا و ماهی نمیخورم چیا دیگ نباید بخورم دیگ تو پیمی اش خون نیست اما یه کوچولو هنوز خلطیه

الان دو هفته ست رعایت میکنم اما ماهی و سویا رو یک هفته ست رعایت میکنم
چند وقته اچ آ میدی؟
همون دو هفته ست از روز دوم که دادم صورتش جوش بزرگ زد قبلشم داشتا کل صورتش ریز ریز جوش اونا خوب شدن حالا کنار لپاش چندتا زده بیرون نمیدونم از بوسه یا از شیر خشو
فقط میخام گریه کنم این قدر شیرم کم شده بچم اصلا سیر نمیشع هیچی نمیخورم اما هنوزم خوب نشوه
سلام عزیزم من دخترم آلرژی داره یاد خودم افتادم چقدر سخت بود اون روزا. من فقط مرغ و برنج و نون میخوردم. خیلی سخت بود واقعا میگم.
همه چیو با ترس و عذاب وجدان میخوردم.
ببین کیک و بیسکوئیت و شکلات و شیرینی و کره و اینا هم داخلشون شیرخشک داره. آجیل حساسیت زاست. دختر من بخاطر دلستر که خوردم خون تو مدفوعش بود یعنی به جو حساسیت داد. صورتش اگزما داشت همیشه با این که من خیلی رعایت میکردم.
بوقلمون بخور مرغ بخور گوشت گوسفندی بخور میوه‌جات و سبزیجات بخور. برنج و نون واینا رو بخور
همه مواد غذایی رو تست کن. مثلا سه روز گوشت گوسفند بخور ببین اگر آلرژی داد قطع کن
در آخر بهت بعنوان کسی که خودش رژیم گرفت و بچه شیر داد بگم خیلییییی سخته. اگر نمیتونی بهش شیرخشک بده ولی اگر میدونی میخوای شیرخودتو بدی حتما مکمل های جایگزین استفاده کن بدنت کم نیاره. مخصوصا کلسیم
حتما دقت کن گندم میتونه یکی از آلرژن ها باشه
همون مواد غذایی که مجازه رو در حجم بیشتری مصرف کن که بدنت اینجوری کم نیاره. مایعات زیاد. خواب و استراحت کافی هم داشته باش
استرس عامل اصلی کم شدن شیره. آرامش داشته باش این روزا میگذره 🌼
لاکتاول بهترین شیرافزاست وقتی بچه آلرژی داره روزی دوتا.
دم نوش رازیانه بخور شیرت زیاد میشه.
سلام عزیزم بچه من هم به پروتئین گاوی حساسیت داره کلالبنیات گاوی رونبایدخوردبسکویت کیک کلوچه پفک شکلات که توشون ازشیرخشک یااب پنیر استفاده میکنن هم نبایدبخوری کوبیده کالباس همبرایناروهم نخور بعدیه هفته تاده روزجوشاش میرن
من دارم رعایت میکنم بچه دیگه بچم جوش نزدبعدخرمابخورشیرت زیادمیشه درضمن ماهی و تخم مرغ که اشکال ندارن ربطی به پروتئین گاوی ندارن
آره خرما خیلی مقویه . عزیزم ماهی و تخم مرغ جز ۸ آلرژن اصلی هستند.
خرما حساسیت زا نیست؟یا باعث نمیشه جوشهاش بیشتر بشه؟
واقعا میخام بشینم گریه کنم فقط پسرم خوب بشه من دارم همه تلاشمو میکنم
انشالله بگذره واقعا کم اوردم گاهی میگم دیگ شیر خودمو ندم اما نمیشع
اخه میگن رازیانه برا بچه پسر بده
اره باید تست کنم دوباره اخه ماهی میخوردم خوب نمیشد پسرم
من همون خرما زیاد میخورم دیگ نمیدونم از اونه یلن
نه خرمانیس عزیزم بخورمن زیادمیخورم بخاطر اینکه شیرم کم نشه
پس من به تخم مرغ و ماهی حساسیت نداشت
میتونی کشک بزبخری خیس کنی که نرم بشن روزی یه دونه بخورواسه کلسیم
وایی بدم میاد
پسر من داره یعنی یه بار دیگ باید تست کنم
چاره ای نداری عزیزم ، دختر من هنوز حساسیتش خوب نشده ،من الان تموم استخونام ب صدا افتاده 😑
منم بعنوان یه مادر زخم خورده میگم شیرخشک نده تو مادری دلسوزی میتونی رعایت کنی چیزایی برا بچه بده نخوری ، منو دکتر منع کرد بچمو از شیر گرفتم چقد شکست روحی خوردم به کنار ، هیچ شیری رو بچم نمی افتاد نه پپتی ، نه پپتی جونیور ، نه شیرخشک های خارجی هلال احمر، خیلی سختی کشیدم ، تو هفته دو تا شیرخشک میدادن یه روز کاری وقت میبرد اونا هم نمیساخت بهش و همش جیغ و اگزما و خون مدفوع و مریضی
انقد زور میزد و کمونی میشد که فتقش زد بالا عمل کردیم
ترو خدا خودت رعایت کن از مادری گوش کن که هیچ شیرخشکی رو بچش نیفتاد بچه من الان هیچ شیری نمیخوره
به سختی شاید دو تا شیشه 90 تایی در روز
اگزما دو سه هفته زمان میبره تا از بین بره اما اگر با شروع شیر کمکی اگزما شده یعنی بهش نمیسازه و باید شیر پپتی بهش بدید
اگه چیز جدیدی نخوردی با مطمئنی با اچ آ اینطور شده باید بری دکتر شیرش رو عوض کنه
اینم بدون هر ماده غذایی ممکنه آلرژی زا باشه ، اتفاقا خرما هم آلرژی زاست ، هنوز سن بچه ات کمه اینارو باید تست کنی تا متوجه بشی به چیا آلرژی داره به چیا نداره
حق داری خسته و سردرگم باشی ولی آلرژی دوره داره یه روزی تموم میشه پس خودتو زیاد اذیت نکن
هرچیزی میتونه آلرژی زا باشه حتی گوجه فرنگی یا مرغ و....
دونه های توی صورت هم همیشه دلیل آلرژی نیستند ولی خون تو مدفوعشه که مهمه.
ببرش پیش متخصص آسم و آلرژی
وایی خاب اگه بدونم ب گوسعند حساسیت نداره میخورج
من خودمم میدم اخه شیرخشک ندم کلا شیر خودم کمه بچم گشنع میمونه
وایی گوجه رو میخورم خداکنه اون دیگ قطع نشه
اگه گاهی کم بخورم چی میشع
منم دخترم با اچ ا اگزما زد پپتی دادم
ببین باید بفهمی به چیا آلرژی داره دیگه من پسر اولم رژیم رعایت میکردم پروتیین فقط مرغ میخوردم بعدا فهمیدم به مرغ آلرژی داره ولی به گوشت گوسفند و ماهی و خرما نداشت ، پسر دومم به گندم آلرژی داره ، تو هم باید بفهمی دقیقا به چیا آلرژی داره باید تست کنی تا بفهمی
خیلی سخته ولی باید آدم مواد غذایی رو تست کنه متوجه بشه حساسیت به چی هست
به نظر من ممکنه حساسیت به ماده غذایی خاصی باشه نه پروتئین گاوی
من خودم الان بیشتر حس میکنم پسرم به ادویه ها حساسه فعلا در حال بررسیم
شیرخشک اچ ا نسازه باید پپتی را امتحان کنی ا‌گه نمبکشی شیر بدی اگه پپتی بهش ساخت زودتر شیرخشکیش کن اما اول باید مطمئن بشی که بهش،می‌سازه تا مطمئن نشدی شیرخودتو به هیچ عنوان خشک نکن
سایت ساروبونا و سایت آرامش بزن تو اینترنت بالا می‌یاد شیرشتر در حد سی سی‌سی خودت بخور دیدی بچه علائم نداره بیشتر بخور شیرش بده تو اون دوتا سایت اطلاعات کافی است
کدوحلوایی تخم شربتی فیله گوسفندی کباب مرغ بدون مخلفات و سس و ادویه عدسی و دال عدس لاکتاول قرص کلسی کر
آب هویچ و آب سیب خانگی فرنی برنجی با اجودوسرپرک خارجی بخر سوپ درست کن بخور
سفیده رسمی گوجه با پوست و دونه هاش بکن اگه هوس،کردی عدا درست کن خام نخور
کتلت با گوشت گوسفندی
آب گوشت تمام حبوبات داری میخوری پوست بگیر نفخ بویر بعد استفاده کن و تیت کن
رسید به یکسال ببر تست پوستی بگیر متوجه بشی به چیها آلرژی داره
ببین برو تو پیج دکتر امیر زمانی
پستاشو راجع به حساسیت به پروتئین گاوی ببین
دکتر گفت پیتی بدی
اخه چطوری تست کنم تا فههمم بچه اذیت میشه
باشه ممنونم
باشه مرسیییی
اخه میگن گوشت گوسفندیم نباید خورد
بفهمی دیگه اون چیزا رو نمیخوری دیگه اذیت نمیشه وقتی تست نکنی که بیشتر اذیت میشه
نمیشه یه ازمایشی چیزی باشه بفهمی دقیق ب چی حساسیت
اره
تست پوستی هست ولی الان ازش نمیگیرن حداقل باید ۵ ماهش تموم بشه
شیر شتر تنها شیرین که کازین نداره یه تست کن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه