سلام به خانوما و دکتر محترم اوما، پسر من فردا ۴ ماهه میشه ، از دوماهگی، سینه خودمو نخورد و شیرمو دوشیدم و شیر خشکم دادم بهش، حالا دو روزه شیر خشک نمیخوره، شیر خودمو تو شیشه فقط میخوره، شیرمم چون این مدت دوشیدم کم شده، حالا میخوام ببینم میشه شیر خودمو با شیر خشک قاطی کنم ک مزه اش خیلی تفاوت نداشته باشه؟؟
بخدا دیگ دیوونه شدم اینقد ک این بچه بد قلقی کرده😫😫
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



446
1402/09/01






