سلام
پنج روزیه که گلو درد و سرفه دارم.در طول روز هم سرفه میکنم ولی شبا واقعا طولانی و کلافه کننده هست.مثلا تا سه شب بکوب سرفه میکنم.بعد اون بهتر میشه و میتونم بخوابم.
سرفه هامم معمولاً خشکه ولی بعضی وقتا انقد شدید میشه که میبخشید خلط خارج میشه.
شربت دیفن هیدرامین کامپاند و دکسترومتورفان و قرص کتوفین مصرف میکنم ولی اثر نداره.
به نظرتون مشکل از معدم نیست؟چون معدمم درد میکنه گاهی.
اگه خوب نشد پیش پزشک داخلی باید برم؟
ممنونم🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



444
1402/09/01




