سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
دخترم دوشبه نیمه شب ها تب میکنه و البته با استامینوفن کنترل میکنم و نزاشتم ب ۳۸برسه روز ها اصلا تب نداره و فقط نصفه شب ها
از امروز کمی سرفه و ابریزش البته ابریزشش خیلی کمه شروع شده چون دسترسی ب پزشکش رو نداشتم همسرم از پزشک داروخونه ک شرایط رو بهشون گفته شربت سفیکسیم و شربت پلارژین خریدن چقدر بهش بدم خوبه این داروها
البته اینم بگم دندون نیش فک پایین داره درمیاد و دوهفته پیش هم واکسن -۱۸ماهگی تزریق شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



8793
1402/08/30




