سلام پزشک محترم
وقت بخیر
من حدود۲ هفته پیش ۵ شب پماد کولتریمازول ۲ درصد رو با اپلیکاتور استفاده کردم
امروز پیش دکترم بودم که گفت نباید ۳ماه اول استفاده میشد .دکتر شاکی شد نتونستم ازشون بپرسم
نگران شدم چه عارضه ای میتونه داشته باشه ؟
پرسش (1402/08/30):
پماد کولتریمازول واژینال در ۳ ماه اول بارداری
246
8
1402/08/30
سوال کننده
1
1402/08/30
آهید اکبری
سلام.من استفاده کردم و دکترم گفت کامل فرو نکنم داخل و فقط تا یکی دوسانت نهایتا.
0
1402/08/30
سوال کننده
متاسفانه من زیادی تو بردم 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
نصف اپلیکاتور
نصف اپلیکاتور
0
1402/08/30
مری رجا
الان که استفاده کردی .
تا آلان هم اوکی بودی
به فکر عارضه هم نباش
تا آلان هم اوکی بودی
به فکر عارضه هم نباش
0
1402/08/30
سوال کننده
این همه مراعات کردم اینجا سوتی دادم
راستش دکتر دیگه ای پماد رو داد و گفت کمی تو ببر حس کردم اینجوری اثر نداره
از دست خودم عصبانیم😫
راستش دکتر دیگه ای پماد رو داد و گفت کمی تو ببر حس کردم اینجوری اثر نداره
از دست خودم عصبانیم😫
0
1402/08/30
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 💕
خداروشکر بدلیل زیاد فروبردن زیاد اپلیکاتور دچار خونریزی نشدید ، الان که گذشته مشکلی رخ نداده نگران نباشید و همیشه در بارداری کلوتریمازول 1 درصد ارجح است نه دو درصد 🌱
وقتتون بخیر 💕
خداروشکر بدلیل زیاد فروبردن زیاد اپلیکاتور دچار خونریزی نشدید ، الان که گذشته مشکلی رخ نداده نگران نباشید و همیشه در بارداری کلوتریمازول 1 درصد ارجح است نه دو درصد 🌱
0
1402/08/30
سوال کننده
اگه عارضه اش فقط خونریزی باشه
خداروشکر به خیر گذشته 🙏💚
یک هفته بیشتر میشه استفاده نکردم
خداروشکر به خیر گذشته 🙏💚
یک هفته بیشتر میشه استفاده نکردم
0
1402/09/01
پزشک اوما
بله نترسید جانم ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




