من تو قسمت زایمان که بودم یه خانمی بود دو تا سزارین داشت با اختلاف ۱ سال
مشکلی نیس فقط باید تحت نظر باشه عزیزم . من ۹ ماهه بود پسرم ک دخترمو باردار شدم هرسه هم سزارین بودن
سلام عزیزم
زنعمو من پسرش یکسال بود باردار شد
هر دوتا سزارین بودن
سلام من خودم زایمان زود رس داشتم سزارین شدم.دوتا دکتر خوب رفتم گفتن بد ۶ ماه اقدام به بارداری کن
حتما چیزی نمیشه که اینجوری بهم گفتن
من دوتا سزارین داشتم دومیو وقتی باردارشدم که دخترم ۱۴ ماهه بود دکترم گفت اینیکیو پنج شش ماه دیگه اقدام کن حتما مشکلی نداره که گفته
نه مشکلی نداره ،همسایمون اختلاف بچه هاش 9ماه بود،چهارمی هم بود ،همشون هم سزارین ،هیچیش هم نشد🤭فقط روی شکم رو روغن گل محمدی بماله که پوست رو سفت می کنه و از سقط هم جلوگیری می کنه
من وقتی دخترم هفت ماهه بود دومی رو باردار شدم توی اتاق عمل دکتر گفت تو چطور دردنداشتی خدابهت رحم کرده رحمت به اندازه پوست پیاز نازک بوده شانس آوردی پاره نشده خلاصه با کلی آمپول سفت کننده عضلات تونستن رحمم رو ببندن هرچی بخیه میزدن درمیرفت دکتر کلی استرس داشت تو اتاق عمل
بعدشم اجازه فشار دادن شکممو ندادن گفتن خطرناکه بخیه ها باز میشه
الانم باوجود اینکه دوسالو چندماهه گذشته اندازه پنج سانت دور نافم نزدیک به فتق هست و دل و رودم از زیر پوستم معلومه بخصوص نفخ داشته باشم
ولی خب یکی بود با من بعد سه سال باردار شده بود ۳۶ هفته رحمش جای بخیه باز شده بود