سلام به روی ماهتون عزیزم
در آزمایش همسر محترم شما همه چیز عالی است و مشکلی ندارند. در سونوگرافی هم مشکلی نیست، در مورد کلسیفیکاسیونها اگرچه موارد خوشخیم هستند اما باز هم اورولوژیست در رابطه با اینکه آیا اقدام درمانی نیاز است یا خیر نظر بدهند چون امر تخصصی است
لطفا هم جز در موارد اورژانسی در تاپیک پشتیبانی اعلام نکنید جانم
بیشتر بخاطر سونو عجله داشتم چون نوبت دکتر خودش چند روز دیگس
خواهش میکنم گل من ❤️درهرحال فقط موارد اورژانسی را اعلام کنید جانم که حین خواب و کار بابت تفسیر موارد ساده با من تماس گرفته نشود
بله درست میفرمایید ممنون🌹