سلام خانم دکتر طبق سونویی که امشب دکترم برام انجام دادن بخاطر کوچیک بودن دور شکم ختم بارداری دادن گفتن یخورده کوچیک هست الان نگرانم یعنی دور شکمش خیلی کوچیکه ؟؟مشکی پیش نمیاد ناراحتم چون وزنشم زیاد نیست
0
1402/08/29
سوال کننده
من الان طبق سونو ۳۸ هفته تمام هستم برا ۴روز دیگه ختم بارداری دادن
0
1402/08/29
سوال کننده

0
1402/08/29
سوال کننده

0
1402/08/29
fateme 🌱
من جواب بدم 🥲
دور شکم تا دوهفته کوچیک باشه معمولا مشکلی نیست احتمالا ریزه بچت یکم
دور شکم تا دوهفته کوچیک باشه معمولا مشکلی نیست احتمالا ریزه بچت یکم
0
1402/08/29
fateme 🌱
وزنش چقدره ؟
0
1402/08/29
سوال کننده
اره گفت ریز هست 😞
0
1402/08/29
سوال کننده
۲۹۰۰
0
1402/08/29
fateme 🌱
خوبه که وزنش عزیزم استرس نگیر
0
1402/08/29
سوال کننده
بارداری اولم پسرم ۳۴۰۰ بود فک میکردم الان این بارداریم حداقل ۳کیلو باشه
1
1402/08/29
fateme 🌱
۳۸ هفته و ۴ روز هم که زمان مناسبیه
0
1402/08/29
سوال کننده
نمیدونم یخورده نگرانم
0
1402/08/29
fateme 🌱
منم همین هفته بودم سزارین شدم
تازه دختر منم ۲۴۷۰ گرم بود خداروشکر وزن بچت خیلی خوبه
به منم گفتن وور سرش و دور کمرش دوهفته عقب هست ولی مشکلی نداشت
تازه دختر منم ۲۴۷۰ گرم بود خداروشکر وزن بچت خیلی خوبه
به منم گفتن وور سرش و دور کمرش دوهفته عقب هست ولی مشکلی نداشت
0
1402/08/29
یه مامان پر انرژی
جاری من بچش دوروزپیش باوزن۲کیلو بدنیا اومد دستگاهم نزاشتن هیچ مشکلی نداشت دیروز مرخص شدن اومدن نگران نباش درحالت عادی هم ۳۸هفته سزارین رو انجام میدن برای همه
0
1402/08/29
fateme 🌱
ایشالا که زایمان راحتی داری و کوچولوتو سالم بغل میکنی
0
1402/08/29
سوال کننده
خداروشکر مشکلی نداشته
0
1402/08/29
fateme 🌱
دیگه ۳ کیلو شده نگران چی هستی😍
1
1402/08/29
سوال کننده
خداکنه مشکلی پیش نیاد
1
1402/08/29
سوال کننده
ممنون عزیزم همچنین
0
1402/08/29
سوال کننده
ممنون از دلگرمیتون انشالله شمام بسلامتی بگذرونید ❤️❤️
1
1402/08/29
پریا ❤❤❤
پودر لیدی میل بگیر روزی دومرتبه بخور
تو این چهارروز انشاالله به سه کیلو میرسه
البته اگه دیابت بارداری نداری بخور
تو این چهارروز انشاالله به سه کیلو میرسه
البته اگه دیابت بارداری نداری بخور
0
1402/08/29
سوال کننده
دیابت ندارم
فردا میگیرم حتما
فردا میگیرم حتما
0
1402/08/30
Zahra Nik
من ۳۸ هفته و ۵ روز طبیعی زایمان کردم ، نگران نباش بچه کامله
0
1402/08/30
مری رجا
سلام عزیزم ۳۸ هفته نگران چی هستی
از ۳۷ به بعد تمامه
بعدم ۲ هفته عقب بودن موردی نداره چون اینا به میلی متر میگن
وزنش که عالیه
۲۹۰۰ خوبه
از ۳۷ به بعد تمامه
بعدم ۲ هفته عقب بودن موردی نداره چون اینا به میلی متر میگن
وزنش که عالیه
۲۹۰۰ خوبه
0
1402/08/30
مری رجا
بسلامتی زایمان کنی و واسه ما هم دعا کن به هفته شما بریم
0
1402/08/30
سوال کننده
🙏
0
1402/08/30
سوال کننده
خدا کنه همینحوری باشه
0
1402/08/30
سوال کننده
ممنون عزیزم انشالله همه مامانای باردار بسلامتی نی نی رو بغل بگیرن
0
1402/08/30
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
نترسید مشکلی نیست کوچولوی وروجک ما احتمالا مقداری ریزجثه خواهد بود اما بهترین تصمیم برای او زایمان است زیرا بعد زایمان با شیردهی مناسب خیلی زودتر از حد تصورتان به یک پهلوان دلبر مبدل میشود، پیشاپیش قدم نورسیده مبارکتان باشد، طی این 4 روز به پهلوی چپ دراز بکشید ، هر روز قارچ کبابی بخورید، روزی چند سیخ جوجه کباب بخورید، لیدی میل بخورید ، حتما روزی حداقل یک پیاله پر آجیل خام بخورید، تخم مرغ روزی دو عدد بخورید ❤️❤️
نترسید مشکلی نیست کوچولوی وروجک ما احتمالا مقداری ریزجثه خواهد بود اما بهترین تصمیم برای او زایمان است زیرا بعد زایمان با شیردهی مناسب خیلی زودتر از حد تصورتان به یک پهلوان دلبر مبدل میشود، پیشاپیش قدم نورسیده مبارکتان باشد، طی این 4 روز به پهلوی چپ دراز بکشید ، هر روز قارچ کبابی بخورید، روزی چند سیخ جوجه کباب بخورید، لیدی میل بخورید ، حتما روزی حداقل یک پیاله پر آجیل خام بخورید، تخم مرغ روزی دو عدد بخورید ❤️❤️
1
1402/08/30
مامان فندق کوچولو ....
من۳۷هفته و۲روز زایمان کردم بچهم هم مشکلی نداشت خداروشکر
1
1402/08/30
سوال کننده
ممنون خانم دکتر❤️
1
1402/08/30
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز مهربانم ❤️❤️❤️
1
1402/08/30
samaneh s
من بچه اولم 2800بود،اصلا هم کوچیک نبود
1
1402/08/30
samaneh s
من ماما همراهم گفت،خرما رو با روغن حیوانی تفت بده پودر سنجد و آرد گندم سبوس دار بهش بزن و اندازه گردو بکن و روزی 5تا بخور،و روزی سه لیوان شیر گاومیش با پودر سنجد قاطی کن و بخور،وزن سریع میره بالا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول



1284

