سلام دکترجان من سونو رفتم طبق اوما وارد۸ هفته و۳ روز شدم امروز سونو رفتم و این جوابی که ب من دادن.. ن لکه بینی دارم نه دردی.. ولی خب به همه چیز حساس شدم و معده درد شدید و حالت تهوع دارم
0
1402/08/29
مامان نی نی کوچولو 💖💖
عکس ندادی
0
1402/08/29
سوال کننده

0
1402/08/29
سوال کننده
😐
0
1402/08/29
سوال کننده
سونو شکمی انجام دادم
0
1402/08/29
سوال کننده
ولی ن لک دارم ن دل دردی اوایل داشتم ک خوب شد ولی الان معده درد شدید و حالت تهوع دارم
0
1402/08/29
سوال کننده
سینه دردهم دارم
0
1402/08/29
مامان نی نی کوچولو 💖💖
تو۶هفته ای هنوزفقط ساک دیده شده زوده واسه جنین
0
1402/08/29
سوال کننده
مگه میشه ادم خارج از رحم باشه و علایمی مثل درد و لکه بینی نداشته باشم
0
1402/08/29
سوال کننده
روز سوم از هفته ۸ بارداری هستم
0
1402/08/29
مامان نی نی کوچولو 💖💖
نه داخل رحمه امابقیشو من متوجه نشدم کاش تایپیکو تخصصی میزدی دکترجواب میداد
0
1402/08/29
سوال کننده
تخصصیه
0
1402/08/29
مامان نی نی کوچولو 💖💖
اولش بنویس دکترتاجواب بدن ویرایش کن
0
1402/08/29
سوال کننده
ممنون
0
1402/08/29
At i
طبق سونو ۵ هفته و ۴ روزی
تاریخ اوما رو ول کن شاید لقاح دیر بوده
ساک دیده شده که تو این هفته فقط ساک دیده میشه طبیعیه
بدم گفته بهتره یه سونو واژینال انجام بشه که دقیقا بگه ساک کجاست.
خارج رحمی حتما نباید تو لوله های فالوپ باشه ممکنه پایین رحم باشه این شک کرده به جاش میگه بهتره یه سونو واژینال داده بشه
تاریخ اوما رو ول کن شاید لقاح دیر بوده
ساک دیده شده که تو این هفته فقط ساک دیده میشه طبیعیه
بدم گفته بهتره یه سونو واژینال انجام بشه که دقیقا بگه ساک کجاست.
خارج رحمی حتما نباید تو لوله های فالوپ باشه ممکنه پایین رحم باشه این شک کرده به جاش میگه بهتره یه سونو واژینال داده بشه
0
1402/08/29
At i
استرس نداشته باش
0
1402/08/29
At i
بدم تاپیک تخصصی برن عکس بگید بفرست به تاپیکی که برای دکتر اوماس زودتر جواب بده
1
1402/08/29
At i
انشالله نی نی رو سالم بغل بگیری
0
1402/08/29
❤️سلین❤️ .
لقاحت دیر بوده عزیزم
میشه بپرسم کی بتا دادی ؟
چ عددی بود
میشه بپرسم کی بتا دادی ؟
چ عددی بود
0
1402/08/29
سوال کننده
خب بازم جا شک داره و این ک پوچ باشه
0
1402/08/29
سوال کننده
من بتا ندادم فقط بیبی چک ک مثبت شد ی ازمایش معمولی دادم و اونم مثبت شد و دکتر نرفتم تا ب امروز ک سونو شدم و دوهفته از اوما فرق داره
0
1402/08/29
سوال کننده
خب نباید بگن جنینی هست قلب نداره
0
1402/08/29
❤️سلین❤️ .
تواین سن بارداری فقط ساک هست
باید دوهفته دیگه بری برا قلب
اگه هرچی باشه علایم داره
باید دوهفته دیگه بری برا قلب
اگه هرچی باشه علایم داره
0
1402/08/30
مامان عشق کوچولو
آزمایش خون بارداری همون بتا هست عزیزم،
شما هم همونو دادی
شما هم همونو دادی
0
1402/08/30
مامان عشق کوچولو
B-hcg
0
1402/08/30
سوال کننده
ن
0
1402/08/30
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
اولین سونوگرافی شما است؟
اولین سونوگرافی شما است؟
0
1402/08/30
سوال کننده
بله
0
1402/08/30
سوال کننده
بله
0
1402/09/01
پزشک اوما
عزیز دلم سونوگرافی را واژینال تکرار کنید تا محل دقیق ساک بارداری مشخص گردد زیرا اگر واقعا ار نوع بینابینی باشد یعنی کاملا داخل رحمی باشد خطرناک بوده و. باید زودتر خاتمه یابد ولی فعلا این تشخیص قطعی نیست فردا در مرکز معتبر واژینال چک کنید
0
1402/09/01
سوال کننده
یعنی چه بینا بینی و کامل داخل رحم باشه؟
0
1402/09/01
سوال کننده
ازچی هست این ک میگید
0
1402/09/01
سوال کننده
من ن لک دارم ن خونریزی ن درد
0
1402/09/01
سوال کننده
حالت تهوع شدید دارم
0
1402/09/01
سوال کننده
نمیدونم منظور ازاین حرفتون جی بود
0
1402/09/01
سوال کننده
میشه زودترجواب بدیدچ قدر دیر ب دیر جواب میدید
0
1402/09/01
مامان عشق کوچولو
عزیزم یعنی ممکنه بچه بجای اینکه رو ی سطح داخل رحمت باشه داخل عضله ی رحمت لانه گزینی کرده باشه
برو سونو واژینال ، یه جایی که تشخیصشون خوب باشه که دقیق بگن کجاست
برو سونو واژینال ، یه جایی که تشخیصشون خوب باشه که دقیق بگن کجاست
0
1402/09/02
پزشک اوما
عزیزم منکه کامل جواب دادم، باید سونوگرافی واژینال بدهید مطمئن شویم بارداری کاملا داخل رحمی است الان مشکوک است اینکه جای ساک بارداری کاملا داخل رحم باشد تایید نشده،و اگر نشود خطرناک است
0
1402/09/02
پزشک اوما
اینکه درد ندارید اهمیتی ندارد سونوگرافی مشکوک هست و باید حتما تکرار شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



631

