غیر از سرفه های خشک بدن درد و ابریزش از مجرای اشکی هم دارم
حس تب دارم که دیروز اوژانس مامایی بودم به علت حس کردن نشت آب هنگام سرفه که گفتن تب ندارم
در ضمن استراحت مطلقم هستم
سلام نازنینم به روی ماهتون
لطفا جز در موارد اورژانسی در تاپیک پشتیبانی اعلام نکنید سوالات به ترتیب جواب داده میشود.
شربت سیم پرگنالکد را شروع کنید بدلیل وجود عسل برای بهبود سرفه خشک موثر است، حتما لعاب به دانه بخورید اما خود دانه ها را نخورید ، لعاب نشاسته مجاز است اما زياده روی نکنید چون قند بالا می رود، دیفن هیدرامین ساده هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری قرقره کنید و بیرون بریزید ، و بخور بگذارید.
برای کنترل درد بدن استامینوفن ساده 325 استفاده کنید.
برای کنترل آبریزش سیتریزین شبی یک عدد استفاده کنید به کاهش سرفه کمک میکند. و. درجه حرارت بدن را چک کنید 🌱
ممنونم از پاسخگویتون دکتر جان❤❤❤❤
خواهش میکنم جان دلم و امیدوارم که خیلی زود بهبودی کامل حاصل گردد 💕🌱💕🌱