عزیزم اشکال نداره همون ۲ تا ۳ ساعت کافیه
امروز و امشب غذای سفت بهش نده و امشب و فردا شب هم واسش مسواک نزن
مراقبت دیگه ای نداره
غذای سفت. من الان بهش برنج و مرغ دادم و گردو😐
😀😀😀 دیگه حالا که دادی ولش کن
اون ماده هرچی زمان بیشتری رودندون بمونه بهتره
به من گفت ۲،۳ ساعت چیزی نخوره . قبلش مسواک بزنه . پرسیدم قبل خواب بزنم ، گفت مشکلی نیست واینکه روی دندونی که پوسیدگی داره نباید زد
کاش هر چی بهداشت میده برای بچه هاینازنینتون استفاده نکنین
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 💓
عزیزم قبل اینکار باید خوب مسواک زده باشید دندان ها تمیز باشد، همان دو تا 3 ساعت خوراکی نخوردن هم کفایت میکند نگران نباشید اما آن شبی که وارنیش استفاده شد نباید مسواک بزنید و. نباید نخ دندان بکشید 🌱🌱🌱
یه چیزی شنیدی ولی درست نشنیدی😆😆😆
ولی شما کلا اشتباه هم شنیدی هم انجام دادی😉