سلام دکتر جان ۷روز پیش به دلیل باقی مانده بعد از زایمانم کروتاژ شدم قرصی که بهم دادن یکیش داکسی سایکلین هست امروز متوجه شدم که دوران شیردهی خوب نیس مصرف کنم به دکترمم دسترسی ندارم چون نوبت داده برای دو هفته دیگه بنظرتون الان چیکار کنم
0
1402/08/29
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
نام سایر قرص ها چیست؟
نام سایر قرص ها چیست؟
0
1402/08/29
سوال کننده
با قرص هماتینک
در صورت خون ریزی زیاد مفنامیک اسید مصرف کنم ولی من مصرف نکردم
در صورت خون ریزی زیاد مفنامیک اسید مصرف کنم ولی من مصرف نکردم
0
1402/08/30
پزشک اوما
اگر خونریزی دارید مفنامیک مشکلی ندارد ، داکسی سایکلین بله مجاز نیست، چند عدد مانده؟
0
1402/08/30
سوال کننده
چون خون ریزیم شدید نبود مفنامیک مصرف نکردم
نوبت دکترم ۷ ام هست یه هفته دیگه باید مصرف کنم
نوبت دکترم ۷ ام هست یه هفته دیگه باید مصرف کنم
0
1402/09/01
پزشک اوما
عزیزم داکسی سایکلین نخورید ، به جای آن این یک هفته، آزیترومایسین 500 روزی یک عدد تا 7 روز مصرف کرده و بعد در زمان مقرر مراجعه کنید
1
1402/09/01
سوال کننده
ممنونم دکتر مهربان
0
1402/09/01
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من 💟💟💟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



227

