سلام ب دکتر وظیفه شناس اوما
من ب دکتر گفتم این مدت وزن کم کردم( البته تو این چند ماه اخیر متحمل استرس خیلی زیادی شدم و از طرفی بخاطر قندم تو رژیم سفت و سخت بودم کلا شیرینی نمیخوردم)
ایشونم برا من این ازمایشاتو نوشتن و گفتن بررسی بشه بهتره
میشه لطفا بگید این ازمایشات چی هستن و ایا خطرناکن یا ن؟
من خیلی ترسیدم اخه اولین باره همچین آزمایشاتی میبینم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



297
1402/08/29




