دوبگیر ولی پیدانمیشه من که یک گرفتم واسه غذاهاش
حتی با کد ملی هم پیدا نمیشه؟
اگر شیر خودتو تاالان میدادی ومیخوای از حالا شیر خشک بدی یکم کارت سخته .ممکنه شیشه نگیره و طعم شیرخشک واسش ناآشنا باشه
وای نداره همون شیرخشک شماره ۱ بده
نخوردنش ب شماره شیر چ ربطی داره ؟؟
مزه اشو دوس نداشته خب
همون ۱ بده . پیدا کردی ۲ بده .
اره عزیزم. شیر خودمو دادم و تحت نظر متخصص اعصاب و روان دارو بهم میده. بخاطر دخترم میترسم و داروهامو نمیخورم. حالمم خوب نمیشه
عزیزم تا حالا شیرخشک نخورده. بارها براش گرفتیم. شیشه نزدیک دهنش میبردیم گریه میکرد. الان چون دارو اعصاب میخوام بخورم واقعا کشش ندارم. شیرخشک بخوره بهتره.
کلا با شیشه مشکل داشت. اصلا شیشه رو قبول نمیکرد.
سلام به روی ماهتون مامان جان
شماره دو را تهبه کنید ❤️
ممنونم خانم دکتر خوشگلم 😘😘😘
خواهش میکنم عزیز مهربانم 💜💕💜