سلام
من شنبه واکسن دوماهگی کوچولورو زدم. الان شب دومه که میگذرونیم. دوساعت پیش دنیز کمی دمای بدنش داشت بالا میرفت بهش پاراکید دادم. الان دمای بدنش 35.3 و 35.5 هست این حدود. نگرانم چیزیش نشه خدای ناکرده؟ چیکار کنم؟ طبیعیه بنظرتون؟
پرسش (1402/08/29):
افت دمای بدن نوزاد ❌️⁉️❌️⁉️ کسی بیداره؟!
426
50
1402/08/29
سوال کننده
0
1402/08/29
. .
امشب هم پاراکید دادی؟
0
1402/08/29
سوال کننده
اره میگم دوساعت پیش دمای بدنش داشت زیاد میشد دادم که به تب نرسه
0
1402/08/29
سوال کننده
دمای پیشونیشو میگیرم با دماسنج دیجیتالی
0
1402/08/29
. .
وقتی تب داره باید پاراکید بدی
0
1402/08/29
. .
دکتر ی سری دخترم تب داشت گفت اگ تب نداشت اصلااااا پاراکید نده
0
1402/08/29
. .
میخوای خیالت راحت بشه ی زنگ بزن ب ۱۱۵
0
1402/08/29
سوال کننده
پس چرا مرکز بهداشت میگفت تا دو روز چه تب داشت و چه نداشت هر 4 ساعت استامینوفن بده؟! من امروز بهش دوبار دادم اونم چک کردم دمای بدنش داره بالا میره برای پیشگیری از تب دادم.
0
1402/08/29
سوال کننده
واسم ببینم کسی میاد تجربه ای داشته باشه
0
1402/08/29
سوال کننده
اینم اضافه کنم که پاش خیلی درد میکردو بیقرار بود دیگه مجبور شدم پاراکید بدم
3
1402/08/29
مامان میکائیل و بنیامین
گلم روز اول هر 4 ساعت روز دوم هر ۸ ساعت نگران نباش چیزی نیست ایشالا بازم به قول دوستمون یه زنگ بزن 115 از نگرانی در بیایی
0
1402/08/29
neda Anaaaa
استامینوفن دیگه نده.
0
1402/08/29
neda Anaaaa
فقط در صورتی که تب داشت بده
1
1402/08/29
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
استامینوفن ضد درد و ضد تب هست فقط برای تب نیس ک
0
1402/08/29
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خوب کردی منم همیشه دوروز میدم همه واکسناشونو
1
1402/08/29
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
شاید دمای خونتون یکم خنک بوده باعث شده یکم خنک تر از معمول بشه نگران نباش
0
1402/08/29
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
الان حالش چطوره کوچولوت عزیزم؟
1
1402/08/29
سوال کننده
خوبه خداروشکر ممنون عزیزم.
0
1402/08/29
سوال کننده
بعد از دو روز که دیگه تب نمیکنن؟
1
1402/08/29
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه عزیزم خیالت راحت .
اگررر خدایی نکرده هم ی درصد تب کنن دیگه از عوارض واکسن نیس و باید متخصص نظر بده
اگررر خدایی نکرده هم ی درصد تب کنن دیگه از عوارض واکسن نیس و باید متخصص نظر بده
0
1402/08/29
سوال کننده
مرسی از راهنماییت گلم
0
1402/08/29
سوال کننده
یکمی بی قراره ولی
1
1402/08/29
مامان نی نی
پسر بزرگه من 3 شب تب میکرد
مواظب دمای بدنش باش
مواظب دمای بدنش باش
1
1402/08/29
فهیمه مامانِ هانا ❤️
عزیزم داشت تب میکرد پاراکید دادم اشتباهه ها...
وقتی تب داشت باید بدی
زبونم لال، دور از جون همه بچه ها، فکر نکن فقط دمای بالا منجر به تشنج میشه، افت دما هم همینطوره.
البته نه ۳۵ درجه ولی تا تب نداره پاراکید نده
وقتی تب داشت باید بدی
زبونم لال، دور از جون همه بچه ها، فکر نکن فقط دمای بالا منجر به تشنج میشه، افت دما هم همینطوره.
البته نه ۳۵ درجه ولی تا تب نداره پاراکید نده
0
1402/08/29
سوال کننده
ای بابا! باشه ممنون ازت. مراقبم
0
1402/08/29
سوال کننده
دمای بدنش نوسان داره کم و زیاد میشه.
1
1402/08/29
سوال کننده
درست میگی مرسی فهمیه جان
1
1402/08/29
پزشک اوما
سلام نازنینم
در چنین مواردی سریع با اورژانس هم تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند، اگر دیگر افت نداشته جای نگرانی نیست اما به صرف اینکه دمای بدن داشت بالا میرفت نباید پاراکید بدهید اگر تب داشت بدهید ، چون افت دما هم بسیار خطرناک است
در چنین مواردی سریع با اورژانس هم تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند، اگر دیگر افت نداشته جای نگرانی نیست اما به صرف اینکه دمای بدن داشت بالا میرفت نباید پاراکید بدهید اگر تب داشت بدهید ، چون افت دما هم بسیار خطرناک است
0
1402/08/29
سوال کننده
یعنی الانم که بی قراره ندم ؟ فقط در صورت داشتن تب بهش بدم؟
0
1402/08/29
فهیمه مامانِ هانا ❤️
stk: |~|11|~|111_col
1
1402/08/30
پزشک اوما
بله عزیزجانم چون ممکن است دچار افت دمای بدن شود
1
1402/08/30
سوال کننده
بله ممنون از توجهتون 🩷🩷
1
1402/08/30
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 😘❤️😘❤️
1
1402/08/30
سوال کننده
stk: |~|2|~|simple_5_col
1
1402/09/01
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




