سلام دوستان، من ماه هفتم بارداری هستم، از ماه پنج شب ها تو خواب خرو پف می کنم چون با دماغ نمیتونم نفس بکشم، کسی راهکاری داره؟شمام اینطوری بودید؟
1
1402/08/28
heli *
بله منم خر و پف میکردم .الان زایمان کردم خوب شدم
1
1402/08/28
zahra ns
عادیه عزیزم برای من ماه اخر اینقد شدید بود بیدارمیشدم میدیدم همسرم فرارکرده😂😂
0
1402/08/28
سوال کننده
خدا رو شکر عزیزم
0
1402/08/28
سوال کننده
😁😁😁فکر کردم فقط خودم اینطوریم
0
1402/08/28
پ
اره عزیزم طبیعیه.من همسرم ازم فیلم گرفته بود چون باورنمیکردم
0
1402/08/28
سوال کننده
منم باور نمی کنم😁
1
1402/08/28
آرتیا بابایی زندگیمه
طبیعی عزیزم
بعد زایمان کم کم خوب میشی
خروپف من در حدی بود
که شبا شوهرم فرار میکرد از اتاق میرفت بیرون
بعد زایمان کم کم خوب میشی
خروپف من در حدی بود
که شبا شوهرم فرار میکرد از اتاق میرفت بیرون
1
1402/08/28
آرتیا بابایی زندگیمه
اخی یاد خودم افتادم
منم شوهرم از فیلم گرفته بود
ولی یادش رفته بود صدای گوشی رو باز کنه
صبح با چه ذوقی اومد نشونم بده که بهم ثابت کنه خرپف میکنم
ولی صدا نداشت ویس که ضبط کرده بود بیصدا بود😆😆😆😆😆
منم شوهرم از فیلم گرفته بود
ولی یادش رفته بود صدای گوشی رو باز کنه
صبح با چه ذوقی اومد نشونم بده که بهم ثابت کنه خرپف میکنم
ولی صدا نداشت ویس که ضبط کرده بود بیصدا بود😆😆😆😆😆
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



311

