سلام خدمت خانوم دکتر عزیز
بچم تو 1 ماه چهارمین باره که مریض شده اول سرما خورد بعد اسهال شدید شد بعد انفولانزا تب شدید داشت الانم سرما خورده تازه چند روز بود خوب شده بود از انفولانزا
چه ویتامینی بدم برای سیستم ایمنیش فاویسمی هم هست بهداشت گفت قدش هم زیاد رشد نکرده اشتهاش هم کمه
وزن تولد 3300
وزن الان 10
قد 76
پرسش (1402/08/28):
ویتامین برای تقویت سیستم ایمنیکهبرای بچه باقلایی خوب باشه
276
7
1402/08/28
سوال کننده
0
1402/08/28
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
الان چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم ، چکاپ یک سالگی انجام شده ؟
الان چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم ، چکاپ یک سالگی انجام شده ؟
0
1402/08/29
سوال کننده
قطره آد
و قطره اهن لیپوزوفر ابی
و قطره اهن لیپوزوفر ابی
0
1402/08/29
سوال کننده

0
1402/08/29
پزشک اوما
عزیزم روند رشدی دلبندتان خوب است فقط برای یک تا دو ماه نئوزینک هم روزی 3 سیسی بدهید
1
1402/08/30
سوال کننده
باشه عزیزم ممنونم
0
1402/08/30
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




