من دیروز سرما خوردم
امروز دیدم دخترم تب داره بیحاله تبش ۳۷/۸
وزنشم ۸۴۰۰
پرسش (1402/08/27):
❌️دخترم تب داره بیحاله نمیدونم چیکار کنم ❌️توروخدا زودتر جواب بدین
512
50
1402/08/27
سوال کننده
0
1402/08/27
محدثه محدثه
تبش زیاد نیست عزیزم هول نکن
0
1402/08/27
سوال کننده
آخه بهونم میگیره
میترسم بالاتر بره تبش
میترسم بالاتر بره تبش
0
1402/08/27
محدثه محدثه
تن شویش کن با آب هم دمای بدنش یه پارچه تمیز بردار ، قشنگ آبشو بگیر ، زیر بغلش رو شکمش رو روناش بکش آب حواست باشه سرد نباشه ، و پارچه حواست باشه نم دار باشه ، آب نباشه که بشینه رو تنش
0
1402/08/27
محدثه محدثه
شربت آستامینوفن نداری؟
0
1402/08/27
سوال کننده
نه لازم باشه میخرم الان
0
1402/08/27
محدثه محدثه
همش خونه داشته باش
0
1402/08/27
محدثه محدثه
آستا رو اگه تبش زیاد نیست هر ۶ ساعت میتونی ۲ برابر وزنش بدی ولی اگه تبش زیاد هر ۴ ساعت
0
1402/08/27
محدثه محدثه
تا سه روز تب طبیعیه
0
1402/08/27
محدثه محدثه
ولی تحت کنترل بگیرش حواست باشه بین۳۸ تا ۳۹ نگه داری اگه خدای نکرده خیلی بالا رفت و از کنترلت خارج شد ببرش دکتر
0
1402/08/27
محدثه محدثه
خدا سلامتی بده عزیزم
0
1402/08/27
سوال کننده
ممنون از راهنماییت عزیزم
چشم
دعا کن برامون🙏
چشم
دعا کن برامون🙏
0
1402/08/27
سوال کننده
سلامت باشی گلم همچنین♥️🙏
0
1402/08/27
sara jafari
حتما برو بخر تب داره بچت بهش بده خدایی نکرده نصف شب تبش بالاتر نره
0
1402/08/27
سمانه ودنیز🌊👶🏻
هنو ک اولشه ببرش دکتر
تا اون موقع بهش پاراکید بده
تا اون موقع بهش پاراکید بده
0
1402/08/27
سوال کننده
الان تبش جوریه ک ۴ساعتی بدم؟
0
1402/08/27
سوال کننده
نوبت ندشات گفت صبح
0
1402/08/27
سوال کننده
نداشت
0
1402/08/27
sara jafari
اگه میتونی حتما ببر دکتر درغیراین صورت بهش قطره بده هر ۶ساعتولی حتما امشب بیداربمون مراقب باش تبش بالا نره
0
1402/08/27
sara jafari
تب ازکجا گرفتی ؟
0
1402/08/27
سوال کننده
باشه حتما🥺
0
1402/08/27
سوال کننده
امروزم شدیدا آب دهنش میره دوبار لباسشو عوض کردم الانم براش پیشبند بستم
0
1402/08/27
سوال کننده
متوجه منظورت نشدم عزیزم
0
1402/08/27
sara jafari
تبشو از زیر بغل گرفتی یا جای دیگه
0
1402/08/27
سوال کننده
از زیربغل
0
1402/08/27
sara jafari
پس ۵ هم بزهری روش تبش بالاس حتما بهش قطره یا شربت استا بده و آب ولرم بدنشو بادستمال بکش
0
1402/08/27
سوال کننده
باشه حتما دستت دردنکنه🥺
1
1402/08/27
Zahra Nasiri
فقط قطره استابده شربت ندی
1
1402/08/27
🥰🥰 😍
هرچهارساعت حتما استامینوفن بده وگرن بازم میره بالا
0
1402/08/27
sara jafari
قربانت
0
1402/08/27
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
نبات جان قطره استامینوفن بده نصف وزنش هر شش ساعت
0
1402/08/27
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
کلینیک ها کودکان همیشه بازهستن ببراونجا
0
1402/08/27
neda 🌹
اول شربت استامینوفن بده بعد رو شکم و زیر بغلش حوله خیس بذار تا تب بیاد پایین
1
1402/08/27
سوال کننده
نه الان قطره خریدم
0
1402/08/27
سوال کننده
باشه حتما الان خریدم عزیزم🥺
0
1402/08/27
سوال کننده
چشم🥺
0
1402/08/27
سوال کننده
خدانکنه😭
0
1402/08/27
🤍ننه آرتمیس 🤍
یه پیاز بردار حلقه کن بزار تو جورابش
0
1402/08/27
🤍ننه آرتمیس 🤍
کلا همیشه استامینوفن تو خونه داشته باش
0
1402/08/28
پزشک اوما
سلام نازنینم
تب دلبندتان بالا نیست هر 4 تا 6 ساعت بسته به درجه حرارت بدن دلبندتان استامينوفن بدهید و پیاز حلقه شده کف پاها بگذارید ، در اینن سن باید قطره استامینوفن بدهید ، شیاف استامینوفن اطفال و ایبوپروفن هم بخرید در خانه داشته باشید
تب دلبندتان بالا نیست هر 4 تا 6 ساعت بسته به درجه حرارت بدن دلبندتان استامينوفن بدهید و پیاز حلقه شده کف پاها بگذارید ، در اینن سن باید قطره استامینوفن بدهید ، شیاف استامینوفن اطفال و ایبوپروفن هم بخرید در خانه داشته باشید
0
1402/08/28
سوال کننده
اره واقعا
0
1402/08/28
سوال کننده
دکترجان بنظرتون از من واگیر کرده یا برا دندوناشه
0
1402/08/28
مهسا مامان مرسا و هلسا f
دور از جون دخترتون دختر منم هفته پیش یهوبی تب کرد بدونه علایم دیگه ای بردم دکتر گف یه کم التهاب گلو داره نامه بستری نوشت گف اگه نتونستی کنترل کنی ببر بستری اوردم از ظهر تا نصف شب تبش با شیاف می اومد پایین بعد ۲ساعت دوباره میرف تن شویه و قطره و شربت پروفین جواب نمیداد نصف شب ساعت ۳تبش رفت ۳۹روی ۷ یعنی همون ۴۰ بدو رفتیم بیمارستان بستری کردند البته دلیل اینکه نمیخاستم ببرم بستری این بود که بیمارستان پر ویروس بود و دکتر گف دلیل تب این از ۴تا دندون که باهم دارن در میان از اونه دکتر گف سعی کن خوونه کنترل کنی اگه نیومد زود ببر بستری بردم خدارو شکر با سرم درمانی تب نکذد ۳روز بستری موند اتاق خصوصی تک تخته گرفتیم ولی با این حال اونجا سرفه گرفت از بچها ویروسه پر بود بیمارستان عریزم شما هم همیشه تو خونه شیاف استا دوز پایین داشته باش با قطره پاراکید استا و شربت ابوپروفین همیشه بزار یخچال باشه دکتر ب من شیاف دیکنو ۵۰هم داد گف اگه تبش قطع نشد نصفش و بزاری
0
1402/08/28
مهسا مامان مرسا و هلسا f
و فطره پلارژین هم همیشه بخر تو خونه باشه من سرفه های دخترم رو پلارژین و دانه به خیس کردم دادم خدارو شکر بهتر شد
0
1402/08/28
سوال کننده
وای خدایا من از بیمارستان خیلی میترسم😭😭😭😭
0
1402/08/28
سوال کننده
الان بهتره انشالله دخترتون؟
0
1402/08/28
سوال کننده
حتما
دستت دردنکنه
دستت دردنکنه
0
1402/08/28
پزشک اوما
عزیزم اگر همچنان تب داشته باشد مرتبط با دندان نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




