بله امکانش هست متاسفانه
ازالان استرس اینو نداشته باش ایشالله که نمیشه
از استرس دوری کن
استراحت کن هم جسمی هم روحی
داروهاتو سروقت استفاده کن
شب قبل کله پاچه شنیدم خوبه بخوری منم خوردم
ایشالله که با نتیجه مثبت و عالی پیش بری
عزیزم شما هم انتقال دادین؟
بله عزیزم دفعه اول توی ذوب ازبین رفت که به انتقال نرسید
دفعه دوم انتقال منفی شد
دفعه اول چند تا جنین ذوب کرده بودن و گریدشون چی بود؟
اطلاعات از گرید ندارم ولی اطلاعی که دادن بهمون ۳تا ازبین رفته بود چون ب انتقال نرسید
ان شاالله این دفعه مثبت باشه براتون
سلام عزیزم برا من پیش امده خیلی تجربه بدیه الهی نصیب هیچکس نشه
جنینام گریدشون a بود یعنی بهترین کیفیت 8 سلولی هم بودن موقع ذوب از بین رفتن هر ستاشونم اگه جنینا کیفیت داشته باشن و از فریز برنگردن از سهل انگاری خودشون میشه
ولی شما به اینا فکر نکن انشالله ک برمیگردن و انتقال میدی مثبت میشی نگران نباش
عزیزم جنین های منم ۳ روز بودن گرید aو b از الان ک انقد استرس داری و نگرانی نمیشه ک اصلا بهش فکر نکن من تازه الان تاپیک خوندم ک هنگام ذوب از بین میرن چون مرکز برای من خودش تاریخ داد و من سر در نمیاوردم بدترین چیزم استرس اصلا بهش فکر نکن بسپار ب خدا
ممنون عزیزم. هر چی خدا بخواد