سلام خانم دکتر جان لطف میکنید آزمایش های منو تفسیر کنید
0
1402/08/27
سوال کننده

0
1402/08/27
سوال کننده

0
1402/08/27
مامان فندوق جونم❤
کمی باکتری تو ادرارتون هست
0
1402/08/27
مامان فندوق جونم❤
قندتون خوبه ولی فک کنم باید روزی دوتا قرص اهن مصرف کنید بازم باید پزشکتون ببینه
0
1402/08/27
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
در آزمایشات ارسالی تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که:
1. ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟
2. دوز مکمل آهن توسط پزشکتان تنظیم شود و مواد غذایی غنی از آهن به جز جگر را بیشتر مصرف کنید 💐
در آزمایشات ارسالی تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که:
1. ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟
2. دوز مکمل آهن توسط پزشکتان تنظیم شود و مواد غذایی غنی از آهن به جز جگر را بیشتر مصرف کنید 💐
0
1402/08/28
سوال کننده
خیلی خانم دکتر جان ترشحات آبکی دارم ، گاهی هم خارش بیرونی دارم ، چند وقت پیش بخاطر خارش مراجعه کرم پماد موضعی کلوتریمازول دادن هرجی استفاده میکردم بدتر میشدم، یه قرص هم دادن برای بو الان بو قطع شده خارش هم نسبت به قبلا بهتره اما کاهی خارش دارم بیشتر مواقعی که مثانه پر میشه خارش بیشتره
0
1402/08/28
سوال کننده

خانم دکتر جان در حال حاضر این مکمل رو مصرف میکنم
0
1402/08/28
پزشک اوما
جان دلم ترشحات پنیری شکل ندارید ؟
آهن را پزشکتان تنظیم کنند
آهن را پزشکتان تنظیم کنند
0
1402/08/29
سوال کننده
دکتر جانم ترشحات پنیری گه روی دستمال یا لباس زیرم باشه ندارم گاهی قسمت لابیا همچین ترشحاتی دارم
0
1402/08/29
پزشک اوما
عزیزم با کلوتریمازول چه مشکلی داشتید؟
0
1402/08/30
سوال کننده
کلوماتریزول موضعی بود هرچی استفاده میکردم خارشم بدتر میشد
0
1402/08/30
پزشک اوما
قبلا کلوتریمازول واژینال استفاده کردید مشکلی داشتید ؟
0
1402/08/30
سوال کننده
با واژینال مشکلی نداشتم فقط چون سرکلاژ شدم میترسم واژینال استفاده کنم ، چون اندازه یه بند انگشت هم داخل میشه تکرر ادرار هم داشتم نیم ساعته خارج میشد
0
1402/08/30
سوال کننده
دیگه به دکترم گفتم موضعی داد که به اونم حساسیت داشتم خارشمو بیشتر میکرد
0
1402/09/01
پزشک اوما
متوجه شدم عزیزم اگر با واژینال خارش ندارید یک هفته به اندازه یک بند انگشت حتی کمتر وارد کرده و پماد بزنید بعد 3 روز آزمایش ادرار تکرار شود
1
1402/09/01
سوال کننده
چشم خانم دکتر خیلی ممنونم
0
1402/09/02
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



283

