با سلام خدمت دکتر عزیز
خانم دکتر حدودا ۳۵ روز پیش همسرم یه آمپول ویتامین بهم زدن قسمت خارجی باسن حس میکنم زیاد خارج زد از اون موقع روش میخوابیدم دردش شدید بود جوری که اصلا قابل تحمل نبود بعد کم کم اون خوب شده ولی هنوز تیر میزنه تو پهلو سمت راستم تو لگن ورونم میترسم چرا این تیرا تمومی نداره درضمن دیسک کمر هم دارم بنظرتون ممکنه از چی باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



348
1402/08/26



