سلام پزشک اوما و مادرای مهربون،پسرمو یک هفته پیش بردیم بیرون رفتیم معدن نمک یه خورده هواش خوب نبود خیلی بو و نم نمک داشت دگ پسرمو بردیم بیرون از معدن،از صبح فردا سرفه های خلط دارش شروع شد و ابریزش بینی،بردم دکتر گف سرماخورده و شربت اموکسی و سیتریرین داد اما تا الان که یک هفته گدشته اصلا تغییری نکردی سرفه هاش خلط شدید داره جوری که موقع شیرخوردن یا پستونگ نفسش میگیره،یه دکتر دگ بردم دیروز گف این سرمانخورده اصلا بخاطر الرژی به الودگی هواس ک اینجور شده،چیکار کنم بنظرتون؟؟؟پلارژین داد گف اینو بده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



381
1402/08/26


