بااینکه کلی ملین و مایعات میخورم دیروز یبوست شدید داشتم بعداز دفع سوزش شدید و درد مقعد داشتم هنوزم دارم ولی کمتر
شیاف انتی همورویید گرفتم ک اگه درد داشتم استفاده کنم
لکه بینی زایمانم تموم شده بود الانبرگشته ب رنگ قرمز
برای چی؟
امکان داره بخیه هام چیزیش شده باشه؟
پرسش (1402/08/26):
درد مقعد بعداز یبوست😭 و لکه بینی دوباره
513
18
1402/08/26
سوال کننده
1
1402/08/26
نازنین بانو
سوال آخرو نمیدونم.
ولی طبق تجربیات شخص بنده و دوستان حاضر در اوما باید خدمت شما عرض کنم که این بیصاحاب یبوست با آب خوردن و کلی ملین رفع نمیشه.خیلی کممیش میاد یبوستی نباشه آدم.
برای همین دست به دامن شربت شدیم😂 من شربت لاکسی ژل میخورم که باز گاهی پارم😅
لکه بینی هم میره و میاد.طبیعیه.
من تا ۶۳ روز قطع و وصلی داشتم. یهو تموم شد و باز این وسط مسطا گاهی میاد و میره،خییییلی کممممممم.
ولی طبق تجربیات شخص بنده و دوستان حاضر در اوما باید خدمت شما عرض کنم که این بیصاحاب یبوست با آب خوردن و کلی ملین رفع نمیشه.خیلی کممیش میاد یبوستی نباشه آدم.
برای همین دست به دامن شربت شدیم😂 من شربت لاکسی ژل میخورم که باز گاهی پارم😅
لکه بینی هم میره و میاد.طبیعیه.
من تا ۶۳ روز قطع و وصلی داشتم. یهو تموم شد و باز این وسط مسطا گاهی میاد و میره،خییییلی کممممممم.
0
1402/08/26
Fatemeh Az
کوثرجان یه سوال، شما هم از زایمانت بیرون زدگی مقعد داشتین؟
0
1402/08/26
سوال کننده
میترسم بواسیرو این چیزا بگیرم😭
0
1402/08/26
سوال کننده
نه
0
1402/08/26
Hanie ...
من ناجور یبوست میشم حتی شربت روم اثر نمیداره
قرص مگنیفورت مصرف میکنم خیلی خوبه هم گرفتگی عضلات پاهام خوب شده هم اینکه یبوست نمیشم
قرص مگنیفورت مصرف میکنم خیلی خوبه هم گرفتگی عضلات پاهام خوب شده هم اینکه یبوست نمیشم
0
1402/08/26
نازنین بانو
قشنگم،منم میترسیدم،ولی برو سراغ شربت،با غذای ملین نمیشه.
0
1402/08/26
نازنین بانو
ایول.اینم یه راه دیگه.اگه شیر خودتو میدی ،شیردهی آدمو رسما بیشتر خشکمیکنه
0
1402/08/26
نازنین بانو
انگار ارچی میخوری از بدنت کامل خارج میشه
0
1402/08/26
پزشک اوما
سلام جانم
لکه بینی از واژن است یا مقعد؟ دقیق چک کنید
لکه بینی از واژن است یا مقعد؟ دقیق چک کنید
0
1402/08/26
سوال کننده
واژنه خانوم دکتر
0
1402/08/26
سوال کننده
رو بچه تاثیر نمیزاره؟
0
1402/08/26
سوال کننده
خانوم دکتر ببخشید یسوال دیگه شربت منیزیم هیدروکساید میخورم برا یبوستم رو شیردهی تاثیر داره؟اخه بچه مدفوعش بیشتر شده و بی قراری داره
0
1402/08/27
پزشک اوما
عزیزم تا 60 روز بعد زایمان لکه بینی طبیعی است اگر درد شدید در ناحیه بخیه ندارید جای نگرانی نیست، چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
0
1402/08/27
سوال کننده
ممنون خانوم دکترعزیز
تا دو روز پیش کولیک ایز میدادم
از دیروز که گریپ میکسچر دادم اینجور شد دمر گذاشتمش اروم شد میگن دلدرده درسته؟
تا دو روز پیش کولیک ایز میدادم
از دیروز که گریپ میکسچر دادم اینجور شد دمر گذاشتمش اروم شد میگن دلدرده درسته؟
0
1402/08/27
پزشک اوما
بله کولیک دارد، از قوام دفع عکس بگیرید تا ببینم
0
1402/08/27
سوال کننده
چشم ایندفه عکس میگیرم
خانوم دکتر فقط این دو روزه یکسره جیغ میزنه موقع بیداری قبلا اینجورنبود😔
خانوم دکتر فقط این دو روزه یکسره جیغ میزنه موقع بیداری قبلا اینجورنبود😔
0
1402/08/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم ❤️
حتما مراجعه کنید جانم چون این حد از بیقراری نیازمند ارزیابی است
حتما مراجعه کنید جانم چون این حد از بیقراری نیازمند ارزیابی است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




