برا اقدام به بارداری چطوره
خوبه ولی زودتر اقدام کنند
سلام نازنينم
آزمایش روز چندم سیکل انجام شده ؟
سطح هورمون 17 oh پروژسترون بالا است بسته به علت انجام، مراجعه کنند داروهای مناسب داده شوند
میشه لطفاً توضیح بدید؟
ذخیره تخمدان خوبه؟
وقت هست برا بارداری؟
عزیزم بله همه چیز خوب است اگر نبود که میگفتم، فقط مراجعه کنند بسته به شرایط مثلا اگر پریود نامنظم است دارو بگیرند و از نظر تخمک گذاری هم چک شوند تا اگر نیاز است داروی محرک تخمک گذاری داده شود