سلام وقتتون بخیر عکس رو ببینید من این مشکل از بچگی داشتم ولی هیچوقت دکتر نرفتم الان شوهرم میگه چرا دکتر نرفتی شاید خطرناک باشه کسی هست دستش اینجوری بشه
هر چند مدت یبار فقط هم همین یه جا اینجوری میشه دردم میکنه مثل درد کبودی فشار بدم درد میکنه یا چیز سنگین بلند کنم
اصلا چه دکتری باید برم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1410
1402/08/25





