باسلام خدمت دکتر عزیز.
دکتر جان چند روز پیش من رفتم سنو همه چیز گفت خوبه خداروشکر فقط گفت اب دور جنین زیاده جواب سنو رو بردم پیش دکتر دکتر گفت چیز خواصی نیست حالا این موضو خیلی نگرانم میکنه .اگه میشه شما راهنماییم کنین نیاز به داروی خاصی هست بخورم یا رژیمی چیزی بگیرم
حالا من هم سنو مو میفرستم هم ازمایشاتم
باتشکر از شما
پرسش (1402/08/25):
تفسیر سنوگرافی بارداری
417
38
1402/08/25
سوال کننده
0
1402/08/25
سوال کننده

0
1402/08/25
سوال کننده

0
1402/08/25
سوال کننده
ازمایشام☝️
0
1402/08/25
سوال کننده

0
1402/08/25
سوال کننده

0
1402/08/25
سوال کننده
سنو
0
1402/08/25
. .
دیابت داری؟
1
1402/08/25
. .
برا من امونیاکم ۹ بود ک دکتر گفت کمه
0
1402/08/25
سوال کننده

دکترجان این دارو رو دکترم برام داده واسه چربی م خوبه به نظرتون
0
1402/08/25
سوال کننده
نه والله دکتر ک چیزی نگفت
0
1402/08/25
. .
این برا رشد جنینه
0
1402/08/25
سوال کننده
میتونی مال منو بخونی مال من چنده
0
1402/08/25
. .
تا ۲۴،۲۵ خطرناکه
0
1402/08/25
سوال کننده
جدی من ک میگفتم واسه چربی بهم دادم پس😑
0
1402/08/25
. .
۲۰
0
1402/08/25
. .
والا امگا ب من دادن اون موقع گفت برا رشد جنین
0
1402/08/25
سوال کننده
پس خیلی زیاد نیست. ولی بازم میترسم
0
1402/08/25
. .
حالا باز دکتر بیاد بگه
0
1402/08/25
. .
ن نترس اگ دیابت نداری
0
1402/08/25
سوال کننده
اره بیاد دکتر خیالم راحت بشه
0
1402/08/25
سوال کننده
بهم ک نگفت دیابت دارم
0
1402/08/25
. .
خوب نداشتی ک نگفته بهت
0
1402/08/25
سوال کننده
اخه تو نت نوشته بود از دیابت هست که اب دور جنین زیاد میشه راستش خیلی ترسیدم گفتم شاید جایی که ازمایش دادم اشتباه کرده باشه و دیابت داشته باشم
0
1402/08/25
. .
نت و ول کن ببین دکترت چی میگه
0
1402/08/25
سوال کننده
دکترم ک گفتم خیلی مشکل خاصی نیست فقط رژیم بگیر دیگه نگفت چی بخورم چی نخورم
0
1402/08/25
سوال کننده
منم یادم رفت بپرسم😔
0
1402/08/25
zahra rahimi
چیکار کردین برای حجم زیاد بشه از من کمه
0
1402/08/26
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
درد یا تنگی نفس ندارید؟
درد یا تنگی نفس ندارید؟
0
1402/08/26
سوال کننده
درد شکم گه گاهی دارم تنگی نفس هم فقط موقع خوابیدن اون هم موقعی که کمی به کمر میخوابم بعد که به پهلو میشم خوب میشع
0
1402/08/26
پزشک اوما
عزیزدلم میزان مصرف قندیجات را به حداقل برسانید و مایعات را محدود کنید ، نزدیکی و دخول نداشته باشید ، اصلا به ارگاسم نرسید، وسیله سنگین بلند نکنید ، مراقب حرکات دلبندتان باشید ، و سونوگرافی را ده روز دیگر تکرار کنید اگر بالاتر برود بهتر است تحت نظر پریناتولوژیست جلو بروید ، ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند ؟
0
1402/08/26
سوال کننده
باشه چشم
0
1402/08/26
سوال کننده
ترشحاتم مثل قبله هیچ تغیری نکرده
0
1402/08/26
سوال کننده
دکتر جان یعنی خیلی بالاست آب دور جنین؟؟
0
1402/08/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، بالا است ولی اگر بیشتر نشود جای نگرانی نیست میتوان مدیریت صحیح داشت، آزمایش ادرار هم بنظر من مشکوک به عفونت است تکرار کنید و. حتما قبل دادن نمونه ادرار خودتان را تمیز کرده و از وسط جریان ادرار نمونه بگیرید
1
1402/08/27
سوال کننده
خیلی ممنون لطف کردین
0
1402/08/27
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💟💟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- مامانای عزیزی که تو سنو اولی بهتون گفتن ساک بارداری خالیه
- تفسیر سنو آنومالی بارداری
- وزنگیری جنین تو روزهای اخر
- پودر لیدی میل
- چی بخوریم جنین تپل شه
- اکو قلب جنین در رشت و تنکابن
- نقص لوله عصبی جنین
- برای وزن گیری جنین در هفته های آخرچه بخوریم
- لدفا راهنماییم کنید خانوما
- در هفته ۱۵ بارداری میشه تعیین جنسیت جنین کرد ؟




