سلام عزیزم بهداشت نزدیکتون هست برو صدای قلبش و بشنو من دفعه اولی که حرکاتش کم شد رفتم اما بعد فهمیدم ریتم حرکتش و دیگه نگران نمیشدم مثلاً برای من دو روز قوی بود دو روز ضعیف میشد
عزیزم ی درمانگاهی بیمارستانی برو چک بشه
کار خوبی میکنی خیالت راحت میشه♥️♥️
سلام به روی ماهتون مامان جان
بله اگر واقعا حس نمیکنید به بیمارستان جهت چک اورژانسی قلب مراجعه کنید، مراجعه داشتید؟
دکتر من رفتم بیمارستان نوار قلب گرفتم سونو هم شدم گفتن خوبه ولی من باز حرکتاشو حس نمیکنم یعنی تو سونو دیدم ک تکون خورد دستشو گذاشت دهنش ولی از بیرون حسش نمیکنم بعد گفتن اگر حس نمیکنی حرکاتشو بیا بستری شو درش بیاریم ولی ممکنه نمونه برات 🤦🤦🤦ول کردم اومدم خونه الان نمیدونم چ کنم
عزیزم حس بال زدن پروانه، نبض، قل قل کردن آب، ترکیدن حباب هیچ کدام حس نمیشود؟
دکتر خدا رو شکر چند دقیقه پیش لگداشو حس کردم 😍😍😍
خداروشکر مامان گل بنابراین دیگر جای نگرانی نیست، استرس نداشته باشید خوراکی های مقوی بخورید و تمرکزتان را بیشتر کنید 💟😘😍
چشم دکتر عزیز ومهربون ♥️💋
چشم هاتون بی اشک باشند مامان جان دوست داشتنی 💟😘💟😘