سلام خانم دکتر جان روزتون بخیر خسته نباشید، من امروز دقیقا ۱۲۴ روز از آخرین پریودیم میگذره تقریبا چهار ماهونیم میشه پریود نشدم، این بین چهار بار به مدت چند روز لکه بینی داشتم سونوگرافی قبلیم یه کیست چهار سانتی داشتم که رفع شده آزمایشات هورمونی کامل رفتم گفتید نرماله، دوفاستون و مدروکسی پروژسترون گفتید بخورم که ضرر کرد برام آمپولم تاثیری نداره، الان چیکار کنم میتونم قرص روکین بخورم؟ از امروز میشه شروع کنم؟ دکتر سونوگرافی گفتن احتمالا پریود بشی ده روزم صبر کن بعد دارو بخور، خانم دکتر این چند باره که رفتم سونو فولیکول هم نداشتم احتمال یائسه شدنم هست؟ ۲۷سالمه
یه سری مشکلات خانوادگی هم داریم احتمال میدم پریود نشدنم از استرس باشه
پرسش (1402/08/25):
خانم دکتر جان جواب سونوگرافیمو تفسیر میکنید
356
15
1402/08/25
سوال کننده
0
1402/08/25
سوال کننده

1
1402/08/25
At i
سلام ببخشید من جواب دادم.
از دکترتون قرص فمودین رو پرسین منم ۲ماه بود پریود نشده بودم ازش ۴تا خوردم روزی ۱ به روز ۵ رسید پریود شدم
مادرمم یائسه داره میشه۶تا خورد پریود شد.
برای یائسگی باید آزمایش ذخایر تخمدان بدی گلم.
از دکترتون قرص فمودین رو پرسین منم ۲ماه بود پریود نشده بودم ازش ۴تا خوردم روزی ۱ به روز ۵ رسید پریود شدم
مادرمم یائسه داره میشه۶تا خورد پریود شد.
برای یائسگی باید آزمایش ذخایر تخمدان بدی گلم.
0
1402/08/26
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر و زنده باشید ❤️
ده روز را صبر کردید؟
وقتتون بخیر و زنده باشید ❤️
ده روز را صبر کردید؟
0
1402/08/26
سوال کننده
خیلی ممنون خانم دکتر جان زنده باشید❤
نه خانم دکتر جان دیروز رفته بودم سونو بهم گفتن یه ده روزم صبر کنم
نه خانم دکتر جان دیروز رفته بودم سونو بهم گفتن یه ده روزم صبر کنم
0
1402/08/26
پزشک اوما
عزیزدلم برقرار و شاد باشید بنابراین صبوری کنید ❤️ بعد روکین را شروع کنید و اگر آزمایش هورمونی طبیعی بوده و amh هم چک شده و. مشکلی نداشته در خطر یائسگی نیستید
0
1402/08/27
سوال کننده
خیلی ممنون خانم دکتر جانم بله آزمایشات هورمونی رو شما گفتید انجام دادن همه نرمال بودن فقط amh چک نکردم اونم باید چک کنم؟ همون ذخیره تخمدان میشه دیگه؟
0
1402/08/27
پزشک اوما
بله عزیزکم این مورد هم کنترل گردد
1
1402/08/27
سوال کننده
چشم خانم دکتر جان حتما میرم جوابشو همینجا میفرستم براتون
1
1402/08/28
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم
1
1402/08/29
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1402/08/29
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




