مهرماه ۱۸ پرویید شدم
آبان ماه ۱۲ شدم
سلام نازنینم به روی ماهتون
وقتتون بخیر 💕
ال دی نمیتوانید مصرف کنید ، طی این دوباری که پریود شدید تاریخ ها چندم و چندم بوده؟
سلام روزتون بخیر 🌺🌺
من مهر ماه ۱۸ شدم
آبان ۱۲ شدم
زنده باشید عزیزکم 💓
میتوانید از امشب لاینسترنول را شروع کنید و هرشب منظم راس ساعت مشخص تا پایان بسته مصرف کنید البته نمیتوان گفت به قطعیت مانع میشود اما تنها راهکار موجود است و. چون ماه اول مصرف است روی جلوگیری هم نمیتوانید حساب کنید 💓
ممنونم از راهنماییتون 🌺🌺❤️❤️❤️
ممنون که مثل همیشه کمکمون میکنید🌹🌹🤩🤩
خواهش میکنم گل من ، امیدوارم همه چیز عالی جلو بروید ❤️💓❤️💓
سلام خانم دکتر عزیز 🌹🌹🌹 صبحتون بخیر❤️
میخواستم بگم من باز یک هفته زودتر پرویید شدم🥴🥴
قرصو باید ادامه بدم؟؟
به اون تاریخ که میخواستم سفر برم برخورد🤭😄 نشد که بشه
سلام نازنینم به روی خوشگلتون
روزتون بخیر ❤️
ای داد عزیزم 😅اگر قصد جلوگیری از بارداری با این روش ندارید قطع کنید فقط مفنامیک اسید بخورید خونریزی کم شود
ممنونم ازتون🌹🙏😅
اگه ادامه بدم ، خونریزی رو قطع نمیکنه؟ 🥴🥴🤭😄
خواهش میکنم گل من. حجم خونریزی را کم میکند اگر مشکلی با مصرف ندارید چه بهتر ادامه دهید 💜💓💜