با سلام اومایی های عزیزم،سوال تخصصی که داشتم اینه که نوزاد من به دلیل میکروب معده بیمارستان بستری بود و هنوز هم گاهی اوقات بعد از خوردن شیر استفراغ میکنه میخواستم ببینم آیا طبیعی هست؟الان یه روز مرخص شده
و اینکه یه وعده هم شیر خشک خورده آیا ممکنه از شیر خشک هم باشه با در نظر گرفتن اینکه از خوردن شیر خشک ۱۲ ساعت میگذره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



225
1402/08/24


