Ooma
پرسش (1402/08/24):

استفراغ نوزاد بعد از خوردن شیر

با سلام اومایی های عزیزم،سوال تخصصی که داشتم اینه که نوزاد من به دلیل میکروب معده بیمارستان بستری بود و هنوز هم گاهی اوقات بعد از خوردن شیر استفراغ میکنه میخواستم ببینم آیا طبیعی هست؟الان یه روز مرخص شده
و اینکه یه وعده هم شیر خشک خورده آیا ممکنه از شیر خشک هم باشه با در نظر گرفتن اینکه از خوردن شیر خشک ۱۲ ساعت میگذره

امکانش هست
تو این دوران رفلاکس هم دارن نگران نباش
فقط بهش زیاد شیر نده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه