سلام خانمهای عزیز و خانم دکتر عزیز یه سوالی داشتم خاستم کمکم کنید من پارسال بعد از زدن دوز سوم واکسن کرونا یه توده در سینه چپم مساهد شد ک سونو کردم گفت سه سانته و دارو و چیزی خاصی نداد گفت سال یگه بیا ک هم معاینه و هم سونو ک امسال سونو کردم شده شش سانت دکتر خودم نوبت نداد بهم محبور شدم پیش کسی دیگه برم ک معاینه کرد گفت باید عمل بشی و توده چربی وبایددر بیاری چون میخام ای وی اف کنم گفت بابد قبل ای وی اف عمل کنی ایا ب نظر شما داروهای ای وی اف روی کیست اثر میذاره یا خیر؟لطفا راهنمایی و کمکم کنید خیلی نگرانم من از اصفهان هستم اگر دکتر خوب چراح ک پول دوس نباشه معرفی کنید عملش تو زهرای مرضیه عسگریه بیمارستان دولی خوب و تمیز عمل کنه لطفا راهنمایی کنید نگرانم یعنی میخاستم ای وی اف کنم😩😩😭😭😭😭
پرسش (1402/08/24):
لطفا خانمها و خانم دکتر راهنمایی کنید دررابطه با توده در سینه؟؟؟؟؟
666
33
1402/08/24
سوال کننده
0
1402/08/24
عاطی ...
یعنی ربط داره؟
0
1402/08/24
سوال کننده
این سونو سینه پارسالم
0
1402/08/24
سوال کننده

0
1402/08/24
سوال کننده

0
1402/08/24
سوال کننده
این سونو امسالم ک امروز دادم
0
1402/08/24
سوال کننده

0
1402/08/24
سوال کننده
نمیدونم برای همین پرسیدم
0
1402/08/24
فاطیما احمدی
سلام خوبی
0
1402/08/24
فاطیما احمدی
بنظرم بهتره عمل کنی
0
1402/08/24
فاطیما احمدی
چون این داروها هورمونیه و مطمئنن اثر میذاره روکیست
0
1402/08/24
Deniz Alizade
سلام عزیزم ،منم بعد از استفاده از داروهای ناباروری ،الان تو هر دوتا سینه کیست دارم.
یکی از سینه هام پر از کیست های ریزه و اون یکی هم هم 3 تا دارم.
از دکتر سوال کردم گفت از عوارض این داروهاست. و با مصرف کردن این داروها متاسفانه کیستها بزرگتر میشن.
یکی از سینه هام پر از کیست های ریزه و اون یکی هم هم 3 تا دارم.
از دکتر سوال کردم گفت از عوارض این داروهاست. و با مصرف کردن این داروها متاسفانه کیستها بزرگتر میشن.
0
1402/08/24
سوال کننده
شما در اوردین
0
1402/08/24
سوال کننده
من از اصفهان هستم دکتر خوب ک بیمارستان دولتی بره سراغ ندارین؟؟؟
1
1402/08/24
Deniz Alizade
نه ،گفتن فقط ویتامین e مصرف کنم
الان نمیدونم بزرگتر شدن یا نه
درد شدیدی هم داشتن که اصلا نمیتونستم دست بزنم ،با قرص گل مغربی دردش اروم شد
الان نمیدونم بزرگتر شدن یا نه
درد شدیدی هم داشتن که اصلا نمیتونستم دست بزنم ،با قرص گل مغربی دردش اروم شد
0
1402/08/24
Deniz Alizade
نه متاسفانه
0
1402/08/24
Zahra7667 ...
عزیزم ربطی ب واکسن نداره,ازین مشکلات اکثر خانما دارن و داشتن وخواهند داشت،جفت خواهرای من ازین کیستا دارن چندین ساله،همه نوع بیماری بوده و هست وخواهد بود،ارتباطی نداره ب واکسن،خودتواذیت نکن
1
1402/08/24
Leila 💫
شایدم ارتباط داره چون هر داروویی روی ی فردی عوارض خاصی میزاره عزیزم
1
1402/08/24
Leila 💫
من دکتر نمیشناسم ولی اینو میدونم داروهای محرک تخمک رو سینه اثر داره چون هورمونین
0
1402/08/25
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
جان دل از آنجا که انجام بسیاری از مداخلات طی بارداری سخت است و باتوجه به اینکه به صورت قابل توجه بزرگ شده بنابراین حتما لازم است قبل ivf برداشته شود، و بله گاها داروها میتوانند شرایط را تغییر دهند ❤️
جان دل از آنجا که انجام بسیاری از مداخلات طی بارداری سخت است و باتوجه به اینکه به صورت قابل توجه بزرگ شده بنابراین حتما لازم است قبل ivf برداشته شود، و بله گاها داروها میتوانند شرایط را تغییر دهند ❤️
0
1402/08/25
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز❤️❤️
0
1402/08/25
سوال کننده
خانم دکتر ب نظرشما اول تخمک کشی کنم بعد عمل کنم توده در بیارم بهتر نیس یا اول توده در بیارم؟
0
1402/08/25
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️
اگر دارو درمانی شروع شده و یا سن بالای 35 سال و یا amh بسیار کم است اول تخمک کشی کنید البته باز هم جراح سینه بعد معاینه و لمس دستی نظر بدهند دقیق تر خواهد بود
اگر دارو درمانی شروع شده و یا سن بالای 35 سال و یا amh بسیار کم است اول تخمک کشی کنید البته باز هم جراح سینه بعد معاینه و لمس دستی نظر بدهند دقیق تر خواهد بود
0
1402/08/26
سوال کننده
خانم دکتر من ۳۵سالمه و تنبلی تخمدان دارم و بادارو پریود میشم
0
1402/08/27
پزشک اوما
عزیزم بنابراین با موافقت تیم پزشکی اول تخمک کشی کنید البته باز هم تصمیم با تیم پزشکی و. جراح سینه است
0
1402/08/27
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز❤️
0
1402/08/27
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من 💓💜💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




