اگر باردارین ک طبیعی هستش
اگر ادامه دار نباشه طبیعی هست ترشح هم بستگی داره چطوری باشه بدون رنگ و بو باشه و پنیری نباشه طبیعی هست
سلام عزیزم بارداریتو مبارک
عادیه واسه منم هر از گاهی درد میگیره
سلام عزیزجانم
سونوگرافی انجام شده ؟ داخل رحمی بودن بارداری تایید شده؟
سلام هنوز سونوگرافیمو نرفتم آخر این هفته باید برم
عزیزم دردتان روند افزایشی دارد ؟ ترشحات واژینال چه ویژگی دارند ؟
سونو رفتم .خدارو شکر اکی بود