سلام وقت بخیر
پسرم از وقتی که به دنیا اومده مقعدش اینشکلیه
اصلا تاحالا یبوست هم نداشته
میخواستم بدونم نیاز به پیگیری داره یا طبیعیه و خودش رفع میشه؟
موقع دفع درد هم نداره
ممنون میشم راهنماییم کنید
پرسش (1402/08/23):
ورم و بیرون زدگی مقعد نوزاد تازه متولد شده
751
51
1402/08/23
سوال کننده
0
1402/08/23
سوال کننده

0
1402/08/23
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
این مدت بچرو پیش دکتر نبردی
0
1402/08/23
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
از سه تا ۵ روزگی چکاپ دارن
0
1402/08/23
سوال کننده
چرا ولی یادم رفت این موردو بهش بگم
0
1402/08/23
سوال کننده

0
1402/08/23
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
به نظرم ببر دکترش
0
1402/08/23
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
بعد حس میکنم باسنش قرمزه
0
1402/08/23
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
این تازه اینجوری شده .
چون موقع تولد چک میکنن همه جاشونو اگر بود بهتون میگفتن
چون موقع تولد چک میکنن همه جاشونو اگر بود بهتون میگفتن
0
1402/08/23
سوال کننده
نه نور تو عکس این رنگی افتاده
0
1402/08/23
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
مدفوعش چطکره
3
1402/08/23
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
سوخته بچه پاش قرمزه اینهمه
0
1402/08/23
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
اینو میگم
1
1402/08/23
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
عکس اول مشخصه کنار پاش رنگ طبیعی و سفید ولی این تیکه قرمز و ملتهب .
ی عکس از دور تر بگیر بفرست دکتر ببینه .
فوری هم ببر متخصص
ی عکس از دور تر بگیر بفرست دکتر ببینه .
فوری هم ببر متخصص
0
1402/08/23
سوال کننده
نه من خودم از وقتی بدنیا اومده دیدم اینشکلی همیشه
اگه هم دیدن پس چرا نگفتن بهم
اگه هم دیدن پس چرا نگفتن بهم
1
1402/08/23
سوال کننده
باشه ممنون پیگیری میکنم حتما
1
1402/08/23
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
چون اونموقع نبوده عزیزم .
موقع تولد همههههه جارو همه چیوووو چک میکنن
موقع تولد همههههه جارو همه چیوووو چک میکنن
1
1402/08/23
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
پس فوری ببر متخصص ببینه عزیزم
0
1402/08/23
سوال کننده
اون روزی ک بدنیا اومده بود تو بیمارستان پوشکش عوض میکردیم به مامانم گفتم این چرا اینشکلیه
بعدش به کل یادمون رفت ک بپرسیم ازشون
بعدش به کل یادمون رفت ک بپرسیم ازشون
0
1402/08/23
❤mahur❤ ❤mahak❤
مقعدشو نمیدونم
ولی بچه بدجور سوخته الرژی نداره؟
ولی بچه بدجور سوخته الرژی نداره؟
1
1402/08/23
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
ببین الان تو نت خوندم احتمال گوشت اضافه مقعدم هست ....فقط باید پزشک از نزدیک معاینه کنه ...نه اینکه همیشه حساس باشی ولی خب این چیزی نبود فراموش بشه ....حتما پیگقر باش ان شاءالله چیز خاصی نیست
1
1402/08/23
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اشکال نداره الان ببر عزیزم ان شالله چیز خاصی نیس ولی نیاز ب پیگیری داره حتما
0
1402/08/23
سوال کننده
نه یه روز بخاطر زردی تو دستگاه بود دیروز مرخص شدیم
شاید بخاطر نور باشه
شاید بخاطر نور باشه
0
1402/08/23
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
بعید میدونم من پسرم ۴ روز زیر دستگاه بود...البته هر کس واکنشش یجوره
1
1402/08/23
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
اها قرمزی تنش😁
0
1402/08/23
سوال کننده
آره قرمزیو میگم
1
1402/08/23
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
ولی پماد بزن
1
1402/08/23
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
چون بچه زیر دستگاه پوشک داره اونجاها ا۱لا قرمز نمیشه
1
1402/08/23
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
چون ۴ روز تجربه داشتم میگم اونم خودم تو خونه... معمولا زیر دستگاه پوشک دارن
0
1402/08/23
خانم گل .
تو دستگاه مگه پوشک نداشته بچه
2
1402/08/23
nafas gare
موقع تولد تو بیمارستان فقط الت تناسلی پسر بچه رو چک میکنن
مقعدشو نگا نمیکنن عزیزم
مقعدشو نگا نمیکنن عزیزم
0
1402/08/23
سوال کننده

این پماد رو دارم برای سوختگی خریدم موقع خرید سیسمونی خوبه استفاده کنم بچها؟؟؟
0
1402/08/23
سوال کننده
چرا بابا مگه میشه نداشته باشه
گفتم شاید برا دستگاه باشه
گفتم شاید برا دستگاه باشه
1
1402/08/23
خانم گل .
همین
من تعجب کردم فک کردم نداشته
ربطی ب دستگاه نداره این قرمزی
من تعجب کردم فک کردم نداشته
ربطی ب دستگاه نداره این قرمزی
1
1402/08/23
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
بنظر خیلی قرمز است از دور عکس بگیرید تا ببینم و بابت بیرون زدگی باید به متخصص اطفال مراجعه کنید ایشان نظر بدهند
وقتتون بخیر ❤️
بنظر خیلی قرمز است از دور عکس بگیرید تا ببینم و بابت بیرون زدگی باید به متخصص اطفال مراجعه کنید ایشان نظر بدهند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




