سلام وقتتون بخیرخانم دکتر ببخشید ازمایش چکاپ بارداری من رو میشه نگاه کنین انگار ی مشکلاتی هست از استرس دارم میمیرم
0
1402/08/22
سوال کننده

0
1402/08/22
سوال کننده

0
1402/08/22
سوال کننده

0
1402/08/22
سوال کننده

0
1402/08/22
سوال کننده
من قرص تیرویید اپلووتیروکسین ۵۰ هم روزی نصف میخورم بجز جمعه ها
0
1402/08/22
سوال کننده
کلیه ام یعنی مشکل داره؟.؟؟
0
1402/08/22
masUme ....
گلبولای سفیدت بالاست
عفونتی داری
عفونتی داری
0
1402/08/22
سوال کننده
خیلی آب میخورم من
0
1402/08/22
سوال کننده
نمیدونم عفونت چی
0
1402/08/22
masUme ....
گلبولای سفید که بالا باشه نشانه عفونته
حالا دکتر بهتر بهت میگه
حالا دکتر بهتر بهت میگه
0
1402/08/22
masUme ....
ان شالله که چیزی نیست نگران نباش
0
1402/08/22
زینب 1992
گلبول سفید بالا تو بارداری فک کنم طبیعیه با دکترتون مشورت کنید ولی خیلی از فاکتورا مقدارشون تو بارداری نسبت به حالت عادی فرق میکنه
0
1402/08/22
Maria 🌈
به اون ازمایشگاهی که رفتی پیشنهاد بده تم جواب ازمایشاشون رو عوض کنن
اخه راه راه سفید قرمز !!!🤦♀️
ادم لحظه اول سکته میکنه که چرا یه خط درمون قرمزه
نگران نباش همه اش اوکیه چندتا دونه اختلاف خیلی کمی با رنج نرمالش داره که حساس نیست
اخه راه راه سفید قرمز !!!🤦♀️
ادم لحظه اول سکته میکنه که چرا یه خط درمون قرمزه
نگران نباش همه اش اوکیه چندتا دونه اختلاف خیلی کمی با رنج نرمالش داره که حساس نیست
0
1402/08/22
Maria 🌈
جواباش همه اش نرماله
تم جواب ازمایشگاه راه راه سفید قرمزه!
تم جواب ازمایشگاه راه راه سفید قرمزه!
0
1402/08/22
سوال کننده
مرسی عزیزم،urea و bun رو ببین
0
1402/08/22
زینب 1992
طبق اخرین ازمایش من bun 6 بود و دکتر گفت نرماله
0
1402/08/22
Maria 🌈
اوره بالا بودنش خطرناکه
نشون میده کلیه درست عمل نمیکنه
برا شما یکوچولو پایینه
شاید اب زیاد خوردی و ...
دکترتم گفته نرماله
گلبول سفیدم شاید اخیرا مریض شدی یا عفونتی داشتی کمی سطحش بالا رفته اونقدری نیست که نگران شی
نشون میده کلیه درست عمل نمیکنه
برا شما یکوچولو پایینه
شاید اب زیاد خوردی و ...
دکترتم گفته نرماله
گلبول سفیدم شاید اخیرا مریض شدی یا عفونتی داشتی کمی سطحش بالا رفته اونقدری نیست که نگران شی
0
1402/08/22
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/08/22
سوال کننده
آره آب خیلی میخورم
0
1402/08/22
مهسا 26
گلبول های منم بالا بود دکترم چیزی نگف
حتی اگر ی سرما خوردگی خفیف هم داشته باشی باعث میشه عددش بره بالا
حتی اگر ی سرما خوردگی خفیف هم داشته باشی باعث میشه عددش بره بالا
0
1402/08/22
Hadis Nori
فکر کنم عفونت ادراری دارین.wbc
0
1402/08/22
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 💟💟
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
1. پایین بودن اوره و bun بدلیل بارذاری است و اهمیتی ندارد.
2. در هنگام انجام آزمایش اگر بیمار نبودید بالا بودن گلبول های سفید بدلیل بارذاری است و اهمیتی ندارد 💟
وقتتون بخیر 💟💟
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
1. پایین بودن اوره و bun بدلیل بارذاری است و اهمیتی ندارد.
2. در هنگام انجام آزمایش اگر بیمار نبودید بالا بودن گلبول های سفید بدلیل بارذاری است و اهمیتی ندارد 💟
0
1402/08/23
سوال کننده
مرسی خانم دکتر عزیز😘😘
0
1402/08/23
سوال کننده
خانم دکتر عفونت ادراری ندارم؟
0
1402/08/23
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️
خیر ندارید مشکلات ادراری دارید؟
خیر ندارید مشکلات ادراری دارید؟
0
1402/08/23
سوال کننده
ن ندارم خیلی کم بعضی وقتا خارش میگیرن
0
1402/08/23
سوال کننده
م
0
1402/08/23
پزشک اوما
بنابراین موردی نیست فقط لباس زیر را منظم روزانه تعویض کنید
0
1402/08/24
سوال کننده
مرسی ممنون، اگرتوخونه نپوشم ایرادی داره؟
0
1402/08/24
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من. اتفاقا چه بهتر، نپوشید جانم
1
1402/08/24
سوال کننده
خیلی ممنون 😘
0
1402/08/25
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من 💐💐
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



425

