سلام وقتتون بخیر
دوستان و متخصص عزیز
من ۳۱ هفته و ۳ روزم و در معرض زایمان زود رس قرار دارم واستراحت مطلق هستم
۶و ۷آبان هم آمپول بتامتازون تزریق کردم روزی دوتا شیاف پروژسترون و یک عدد شیاف ایندومتاسین ۱۰۰ ودوعدد قرص ایزوپرین مصرف میکنم
الان چند روز گاهی کمر درد دارمکه خوب میشه اما امروز غیر کمر درد گاهی واژن هم تیر میکشه میخواستم بدونم این دردا انقباض یا نه ؟؟؟
و اینکه انقباض به چ صورته؟؟ نیازه که بخاطر این دردهای پراکنده به بیمارستان مراجعه کنم؟؟
پرسش (1402/08/22):
کمر درد و انقباض
376
25
1402/08/22
سوال کننده
0
1402/08/22
سوال کننده

این آخرین سنوی که انجام دادم
0
1402/08/22
ftme yhyaei
سلام عزیزم اگر انقباض ها شدید شد و هر ۵ دقیقه یا ده دقیقه یکبار شد باید مراجعه کنی در غیر این صورت استراحت داشته باش نزدیکی نداشته باش و داروهاتو منظم استفاده کن،انقباض های زایمان معمولا با درد شدید همراهه،نگران نباش منم این انقباض هارو داشتم هفته های اخر ،فقط تا جایی که میتونی استراحت کن و اگر رفتی بیمارستان به هیچ عنوان اجازه ی معاینه نده
0
1402/08/22
سوال کننده
از همین معاینه میترسم چون دهانه رحمم بازه 🤦♀️
0
1402/08/22
سوال کننده
کلا استراحت مطلقم ولی باز این دردا گاه و بیگاه منو میترسونه هفته ام هنوز به ۳۴ نرسیده میترسم یدفع دهانه رحمم کلا باز بشه یه اتفاقی برای بچه بی افته
0
1402/08/22
ftme yhyaei
اصلا نگران نباش به هیچ وجه استرس نداشته باش چون منم خطر زایمان زودرس داشتم سرویکسم کوتاه بود و دکترم تاکید کرده بود که استرس باعث زایمان میشه پس نگران نباش فقط و فقط استراحت کن ،از هفته ۲۸ بارداری به بعد هم خطراتی که ممکنه برای جنین پیش بیاد خیلی کم میشه
برای معاینه هم تا تو اجازه ندی هیچ کاری نمیتونن انجام بدن من دوبار تو بارداریم بستری شدم ولی اصلا اجازه معاینه ندادم
برای معاینه هم تا تو اجازه ندی هیچ کاری نمیتونن انجام بدن من دوبار تو بارداریم بستری شدم ولی اصلا اجازه معاینه ندادم
0
1402/08/22
ftme yhyaei
فقط و فقط استراحت کن،برای یه لیوان اب هم بلند نشو فقط توالت اونم فرنگی استفاده کن
0
1402/08/22
مامان سان آی کوچولو ❤❤
سلام عزیزم
0
1402/08/22
مامان سان آی کوچولو ❤❤
نگران نباش منم شرایطم خیلی شبیه توئه خودت میدونی دیگه
پریروز از کمر درد نمیتونستم بخابم از صبح ساعت 5 بیدار بودم
واژنم تیر میکشه حتی دیروز یه لکه ی کمرنگ خون دیدم ولی فعلا دارم اداره میکنم
پریروز از کمر درد نمیتونستم بخابم از صبح ساعت 5 بیدار بودم
واژنم تیر میکشه حتی دیروز یه لکه ی کمرنگ خون دیدم ولی فعلا دارم اداره میکنم
0
1402/08/22
مامان سان آی کوچولو ❤❤
آرامش و استراحت مطلق داشته باش
0
1402/08/22
سوال کننده
ممنوم عزیزمتا بتونم سعی میکنم استراحت باشم
0
1402/08/22
سوال کننده
سلامگلم
1
1402/08/22
سوال کننده
میدونن عزیزم. ولی ترسه دیگه هرکاری کنی از بین نمیره
0
1402/08/22
زهرا خ
سلام گلم میدونی که دهانه رحمت یک سانت باز هست پس استراحت رو کاملا مطلق کن و فقط برای دستشویی اونم فرنگی بلند شو از جات
مایع آمنیوتیک حداقل میزان نرمال هست و تا میتونی مایعات مصرف کن روزی چندین لیتر
اگر دیابت نداری دلستر بخور حتما .
مایع آمنیوتیک حداقل میزان نرمال هست و تا میتونی مایعات مصرف کن روزی چندین لیتر
اگر دیابت نداری دلستر بخور حتما .
0
1402/08/22
زهرا خ
شیاف رو هر ۸ساعت کن دکتر به من گفته بود درصورت درد میتونم روزی ۳تا شیاف بذارم
حتی آمپول پروژسترون هم داشتم هر هفته دوتا
حتی آمپول پروژسترون هم داشتم هر هفته دوتا
0
1402/08/22
زهرا خ
در نهایت هم نترس و استرس نداشته باش
اگر خدا نکرده بخواد زود بدنیا بیاد ۳۲هفته نطقه امن بارداری هست آمپول بتا هم که زدی پس بهتر هست شرایطش
اگر خدا نکرده بخواد زود بدنیا بیاد ۳۲هفته نطقه امن بارداری هست آمپول بتا هم که زدی پس بهتر هست شرایطش
0
1402/08/22
مامان سان آی کوچولو ❤❤
شما چقد اطلاعاتت خوبه
مایع آمنیوتیک چقد باید باشه؟
مایع آمنیوتیک چقد باید باشه؟
0
1402/08/22
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
اگر حس میکنید این دردها روند افزایشی دارد، یا به طول یا شدت یا تعداد افزوده شده باید حتما مراجعه کنید معاینه هم لازم نیست تست nst و توکومتری کفایت دارد، میتوانید با موافقت پزشکتان هم شیاف ذا هر 8 ساعت یک عدد استفاده کنید 💜
اگر حس میکنید این دردها روند افزایشی دارد، یا به طول یا شدت یا تعداد افزوده شده باید حتما مراجعه کنید معاینه هم لازم نیست تست nst و توکومتری کفایت دارد، میتوانید با موافقت پزشکتان هم شیاف ذا هر 8 ساعت یک عدد استفاده کنید 💜
0
1402/08/22
سوال کننده
سلام عزیزم اره میدونم . سعی میکنم استراحت مطلق باشم .ن دیابت ندارم اما شیرینی بخاطر ویارم نمیتونم خیلی مصرف کنم
1
1402/08/22
سوال کننده
ممنونم دکتر جان از پاسخگویتون❤❤
0
1402/08/22
سوال کننده
انشالله در پناه خدا هیچ اتفاقی نیوفته
0
1402/08/22
سوال کننده
ممنونم از راهنمایت عزیزم
1
1402/08/22
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- درد پریودی در بارداری هفته 34
- انقباض زایمانی دارم یا کاذب به نظرتون
- درد و تیر کشیدن زیر شکم درهفته۳۱
- راهی وجود داره که انقباض کاذب تبدیل به انقباض واقعی بشه؟
- انقباض هر ۲۰ دقیقه
- انقباض چه موقع خطرناکه؟
- درد کاذب یا درد زایمان؟
- 🚫درد لگن با انقباض و خیسی واژن با عکس🚫
- انقباض رحم در بارداری
- شکم درد در هفته ۳۸بارداری




