سلام خانم دکتر وقت بخیر،خانم دکتر من دوماه و ۶ روزه که زایمان کردم ولی همچنان خونریزی دارم،رفتم پیش دکترم و امپول ویتامین کا و مفنامیک اسید تجویز کردن من خونریزیم قطع شد به خاطر همین داروهارو استفاده نکردم الان دوباره خونریزی افتادم میخواستم بدونم این داروها مشکلی تو شیردهیم ایجاد نمیکنه؟و اینکه این خونریزی ها خطرناکه؟دلیلش چی میتونه باشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



221
1402/08/21


