سلام . من چن روز پیش شیر تو سینم جمع شده بود و دچار تب لرز شدید شده بودم
.مجبور شدم برم به درمانگاه و اونجا دکتر برام ۳ تا امپول سفازولین یک گرمی تجویز کرد
هرکدوم به فاصله ۱۲ ساعت از هم تزریق بشه .دیشب اخرین امپولم و زدم از امروز صبح شیرم کم شده و بچه تا حالا یه بار مدفوع کرده .
ینی ممکنه از امپوله باشه و شیرم و خشک کرده باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



288
1402/08/20




