سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
پسرم از دیشب بخاطر سرماخوردگی داروی آموکسی سیلین و پلارزن و نیوتادین رو مصرف میکنه
امروز اطراف مقعدش قرمز بود
بنظر شما بخاطر داروی آموکسی سیلین هست؟(دو ماه پیش هم یک دوره آموکسی مصرف کرد)
دیشب یکم نارنگی خورد (کلا زیاد بهش نمیدم )
دیروز صبح اولین فرنی با شیر رو براش با ی قاشق تست کردم(نمیدونم حساسبت ب پروتین گاوی)
احتمال کدوم مورد ببشتر هست؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



525
1402/08/18





