سرماخوردم چن روزه سه چهارتا دکتر رفتم دارو دادن مصرف میکنم،آمپول و سرم هم چند دفه زدم،ولی بازم این سرفه خشک میکنم جوریکه دیگه بند نمیاد و استفراغ میکنم،امشب تو ماشین موقع رانندگی داشتم خفه میشدم از بس اون سرفه خشک بود،هیچوقت تا حالا همچین سرفه ای نداشتم،راه حلش چیه؟چیکارکنم؟گلوم دیگه میسوزه حس میکنم زخمه
خانما و دکتراومای عزیز لطفا راهنماییم کنین،از این سرفه ها نه بچم خوابش میبره نه خودم هیی دخترم از خواب میپره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



231
1402/08/18



