سلام نوزادم ۳ماه و ۲۲ روزشه دوروز ابریزش بینی و تک سرفه داشت دکتر بردم امروز پلارژین دادم و اسپری بینی میزدم بینیشم با پوار تمیز میکنم.امشب یه رگه اندازه بتد انگشت و به نازکی مو داخل استفراغش بود.خیلی نگرانم.باید چکار کنم؟؟؟؟، شیرخشک نان کامفورت میخورد که ۱هفته است به نان ۱تغییر دادیم طبق نظر دکترش
0
1402/08/17
سوال کننده
دکتر امروز معاینش هم کرد مشکلی نداشت الان دیگه ابریزش نداره سرفه هم نداره
0
1402/08/18
سوال کننده
رگ قهوای
0
1402/08/18
پزشک اوما
سلام نازنینم
بدون دیدن نمیتوان نظری داد اگر مخاط ببین خونی نبوده بهتر است مراجعه کنید
بدون دیدن نمیتوان نظری داد اگر مخاط ببین خونی نبوده بهتر است مراجعه کنید
0
1402/08/18
سوال کننده
مخاط بینی رو دقت نکردم اخه.ممکنه در اثر سرفه یا پوار زخم بوده باشه؟
0
1402/08/18
سوال کننده
باید باز تکرار بشه؟ چی رو پزشک باید ببینه؟
0
1402/08/18
سوال کننده
تا شنبه میشه صبرکنم ببرم دکتر خودش.یا اورزانس ببرم؟
0
1402/08/18
پزشک اوما
عزیزم قطعا شرایط حلق و وضعیت عمومی را پزشک معاینه میکند، بله ممکن است بدلیل ورود خون از بینی به. حلق رخ داده باشد ولی خب چون من نمیتوانم از نزدیک ببینم باید مراجعه کنید، قطعا منطقی تر این است که تا شنبه صبر نکنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



311

