سلام دکتر عزیز من تازه وارد هفته ۳۸م شدم و هفته دیگه نوبت زایمان دارم از هفته ۳۰ آب دور جنین ززاد شد و الان به ۲۷ رسیده توی این مدت بارها آزمایش قند دادم و همه چی خوب بود بجز دیروز که ناشتا ۸۵ و دوساعت بعد صبحانه ۱۲۸ شده
میخواستم بدونم الان که کمتر از یه هفته به زایمانم مونده چیکار میتونم بکنم و این میزان قند خطرناکه؟
دکترم میگه مشکلی نداره ولی مطالب مربوط به دیابت قند بعد صبحانه رو ۱۲۰ زدن
من نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
پرسش (1402/08/17):
قند بعد از صبحانه
375
42
1402/08/17
سوال کننده
1
1402/08/18
آهید اکبری
سلام نه عزیزم اشکال نداره.توی این یه هفته هم قند مصنوعی نخور.قندتم خیلی هم خوبه.
0
1402/08/18
سوال کننده
کلا من دوماهه قند مصنوعی نخوردم فقط یه دونه انار میخوردم و یه روز درمیون یه موز روزی دوتا خرما میخوردم اونم یکی صب یکی شب
الان خیلی نگرانم همش میگم این هفته آخر چیزی نشه
الان خیلی نگرانم همش میگم این هفته آخر چیزی نشه
0
1402/08/18
سوال کننده
عزیزم شیرو ماست میشه بخورم؟
و آجیل
و آجیل
0
1402/08/18
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
میزان مصرف قندیجات را به صفر برسانید، از یک متخصص تغذیه برای این هدف کمک بگیرید، مثلا ممکن است نیاز باشد میزان مصرف برنج و نان مدیریت گردد، شیر هم باید به حداقل برسد 💕
میزان مصرف قندیجات را به صفر برسانید، از یک متخصص تغذیه برای این هدف کمک بگیرید، مثلا ممکن است نیاز باشد میزان مصرف برنج و نان مدیریت گردد، شیر هم باید به حداقل برسد 💕
1
1402/08/18
سوال کننده
ممنون دکتر جان
میخواستم بدونم با این شرایط رعایت تغذیه کافیه یا باید انسولین بزنم ۴ روز دیگه زایمانمه
میخواستم بدونم با این شرایط رعایت تغذیه کافیه یا باید انسولین بزنم ۴ روز دیگه زایمانمه
1
1402/08/18
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، بنظر من انسولین لازم نیست ولی باز با یک متخصص غدد مشورت کنید
1
1402/08/18
سوال کننده
ممنون دکتر جان
1
1402/08/18
maman kasra❤🤗 k
مشکلی نداری عزیزم نگران نباش کبابی بیشتر بخور که تو این مدت بچه وزن بگیره
1
1402/08/18
maman kasra❤🤗 k
کبابی قندتم تنظیم میکنه
1
1402/08/18
maman kasra❤🤗 k
فقط برنجو نونو کم کن اونم نه که نخوری
0
1402/08/18
maman kasra❤🤗 k
ببخشید تاریخ سزارین باید ۳۸ هفته تموم بشه؟
0
1402/08/18
maman kasra❤🤗 k
یا مثلا ۳۸ هفته و چند روز وقت زایمان میدن؟
0
1402/08/18
سوال کننده
۳۸ هفته و ۴ یا ۵ روزه
من هم آب دور بچه زیاده هم آنزیمای کبدم یکم بالاست خیلی اصرار کردم زودتر ولی دکتر گفت ۳۸ کامل شه
من هم آب دور بچه زیاده هم آنزیمای کبدم یکم بالاست خیلی اصرار کردم زودتر ولی دکتر گفت ۳۸ کامل شه
0
1402/08/18
سوال کننده
تاحالا قندم نداشتم الان قندمم یکم بالاست دیگه جرات ندارم چیزی بخورم شکمم همش صدای غاروغور آب میده
0
1402/08/18
💙 فاطمه 💙 ♡♡
حالا من روزی ک میشم ۳۸ هفته و ۴ روز قراره سز بشم دکترم میگه دیره
باید دو روز زودتر باشه 😂
تازه طبق پریودی ۳۸ و ۲ روز میشم اون روز ولی گفته شیاف بذار تا روز قبل عمل ک خیالمون راحت باشه کیسه آب پاره نشه چون یه کم دیره
باید دو روز زودتر باشه 😂
تازه طبق پریودی ۳۸ و ۲ روز میشم اون روز ولی گفته شیاف بذار تا روز قبل عمل ک خیالمون راحت باشه کیسه آب پاره نشه چون یه کم دیره
0
1402/08/18
سوال کننده
نه بابا همه رو ۳۸و ۴ روز زایمان میکنن که دیر نیست
من چون آنزیمم بالاست شیافم نمیتونم بزنم
من چون آنزیمم بالاست شیافم نمیتونم بزنم
0
1402/08/18
سوال کننده
بعد یه سوال شکمتون همش سفت میشه؟
0
1402/08/18
💙 فاطمه 💙 ♡♡
اره دکتر اون یکیمم گفت ۳۸ و ۴ روز خوبه ولی اون ترسوندم دیگه دارم دوباره شیاف میذارم از دیشب نمیدونم ضرر نداره تو این هفته
0
1402/08/18
💙 فاطمه 💙 ♡♡
اره کلا خیلی حالت کش اومدن داره یه مدته کلا سفته
ولی روزی ۴ ۵ بارم حالتی ک بچه خودشو سفت کنه شدید اوجور میشه مثلا وقتی دست میزنی زیر و بالای شکم یه کم خالیه اون حایی ک بچه هست سنگ طوره
ولی روزی ۴ ۵ بارم حالتی ک بچه خودشو سفت کنه شدید اوجور میشه مثلا وقتی دست میزنی زیر و بالای شکم یه کم خالیه اون حایی ک بچه هست سنگ طوره
1
1402/08/18
💙 فاطمه 💙 ♡♡
منم چون این ماه اخر هفته ای دو کیلو زیاد میکنم مولتی رو قطع کردن ازمایش انزیم کبدم دادم شکر خدا گفتن خوبه
0
1402/08/18
💙 فاطمه 💙 ♡♡
ولی گفت اگه انزیم بالا بود ختم بارداری میدیم
1
1402/08/18
maman kasra❤🤗 k
اصلا این که شما داری قند نیس عزیزم از این یالاترا هم میگن رعایت کنید تغذیرو
حالا دیگه خداروشکر آخرشه یکم دیگه تحمل کن تموم میشه انشالله به سلامتی زایمان کنی
حالا دیگه خداروشکر آخرشه یکم دیگه تحمل کن تموم میشه انشالله به سلامتی زایمان کنی
0
1402/08/18
maman kasra❤🤗 k
کبد بیشتر حواست باشه
0
1402/08/18
maman kasra❤🤗 k
منم متاسفانه کلیه م سنگ آوورده عفونت ادراری دکتر میخواست بستریم کنه چون ی پسر ۳ساله دارم رضایت دادم اومدم خونه
0
1402/08/18
maman kasra❤🤗 k
ولی خوب اذیتم شنبه میرم پیش دکترم تصمیم بگیره که چیکار کنم واقعا
0
1402/08/18
سوال کننده
اخه واسه من کلا عین سنگه یه وقتایی چند ثانیه شل میشه
0
1402/08/18
سوال کننده
مرسی عزیزم انگار دیگه بریدم خیلی بارداری سختی داشتم این چند روز آخرو دیگه نمیتونم تحمل کنم
0
1402/08/18
سوال کننده
باید تحت نظر باشی عفونت بده تو بارداری
منم توی ادرارم خون زده بود دیگه پیگیر نشدم چون واقعا کشش یه داستان دیگهرو ندارم تو این چند روز باقیمونده
منم توی ادرارم خون زده بود دیگه پیگیر نشدم چون واقعا کشش یه داستان دیگهرو ندارم تو این چند روز باقیمونده
0
1402/08/19
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️
0
1402/08/19
maman kasra❤🤗 k
منم مشکل همینه ی پسر ۳ساله دارم موندم اونو چیکار کنم بخدا فردا تکلیفم روشن میشه دیگه
0
1402/08/19
maman kasra❤🤗 k
بچتون چیع به سلامتی؟
0
1402/08/20
سوال کننده
دختره
ببین من بخاطر آب دور بچه زیاد نمیتونم مایعات بخورم ولی اگه شما میتونی مصرف آب و مایعاتو زیاد کن خوبه
ببین من بخاطر آب دور بچه زیاد نمیتونم مایعات بخورم ولی اگه شما میتونی مصرف آب و مایعاتو زیاد کن خوبه
0
1402/08/20
maman kasra❤🤗 k
یخدا خیلی میخورم حالم بد شده دیگه
بچه منم دختره💝
بچه منم دختره💝
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




