سلام دکتر اونای عزیز. من ۴ سال پیش آندوسکوپی کردم، هفته دیگه هم دوباره برام نوشتن. میخواستم ببینم ضرر نداره ؟
0
1402/08/17
دیان جمعیت
مامان من زیاد داده
0
1402/08/17
دیان جمعیت
الان شده 50سالش
1
1402/08/17
دیان جمعیت
فک کنم بالا20بار رفته
0
1402/08/17
سوال کننده
پس عوارض نداره؟
1
1402/08/18
سلین حسینی
مامان من میکروب معده داشت هر ۳ ماه یه بار انجام میداد
تازه دفعه اول تو یک ماه دوبار انجام داد پیش ۲تا دکتر مختلف و گفتن مشکل نداره
تازه دفعه اول تو یک ماه دوبار انجام داد پیش ۲تا دکتر مختلف و گفتن مشکل نداره
0
1402/08/18
سلین حسینی
عوراضشو دیگه نمیدونم
1
1402/08/18
زری مامان فرنیا 🌸
منم با فاصله 4 سال انجام دادم مشکلی پیش نیومد ک، عوارضی هم نداشت
0
1402/08/18
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
مشکلی ندارد 💕
مشکلی ندارد 💕
1
1402/08/19
سوال کننده
ممنون از لطفتون 🙏🙏💐💐💐💐
0
1402/08/19
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم 💟💕💟💕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



511

