سلام خانم دکتر پسر من ده ماه و هفت روزشه
سرماخورده بود بردم دکتر
بهش سیتریزین داد یه شربت باریک داد و آزیترومایسین گفت اگه خلط بینیش رنگی شد بده الان نه روز گذشته دیگه ابریزشش هم قطع شده اما رنگش شفاف بود من ازیترو ندادم اما فقط خس خس داره و انگار پشت حلقش خلط داره بدم بهش آزیترومایسین رو دکترش نیستش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



313
1402/08/17



